RAIKAN ULANGTAHUN PERKAHWINAN DENGAN ACARA MAKAN2

Seri Kandi Tanah Jauhar
1

SEMALAM 30 Januari 2010, genaplah ulangtahun perkahwinan saya yang ke 10. Sebenarnya acara makan-makan bila menyambut harijadi atau ulangtahun ini seperti menjadi budaya saya rasa bukan saja kepada keluarga saya tetapi juga kepada anda semua.
Tetapi kerana ini ulangtahun perkahwinan ia menjadi satu kelebihan jugalah kerana saya tidak perlu memasak bermati-matian seperti hari lahir Yaya hari itu. Memandangkan 30 Januari jatuh pada hari Sabtu, maka acara makan luar telah bermula pada malam Sabtu.


Kira-kira jam 8.30 malam kami keluar rumah menuju ke Restoran Yeo Sekeluarga yang terletak di Gelang Patah. Untuk pengetahuan anda Mr Yeo ini adalah seorang Cina Muslim. Jadi masakan di sini ditanggung halal dan sedap.

yg ni tak order.. tengok dari jauh jer..

Saya sebenarnya nak memasukkan gambar ni daripada semalam tetapi sebagaimana yang saya ceritakan sebelum ini, saya kehilangan USB mini card reader . Rupa-rupanya my hubby yang menggunakannya dan terlupa hendak meletakkan semula dalam beg laptop saya. Nasib baik hari ni saya bising-bising mencari, kalau tak sampai ke sudah tak tahu ada dalam beg laptop dia.
Jadi, jom kita layan juadah yang menjadi kegemaran keluarga saya setiap kali makan di Seafood Restaurant. Oh, ya.. maaflah.. saya tak ambil gambar di signboard atau pintu gerbang restoran, maklumlah.. dah malam-malam, takut benda lain pulak yang muncul dalam gambar.. ahakz!









Post a Comment

1Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. waw sedap sekali bikin perut keroncongan saja... saya lagi konsumsi Jelly Gamat Gold G Obat Kanker Lambung Tradisional apakan tidak apa apa makan makanan ini???

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!