Puding Roti Bersos Kastard.. dush2

Seri Kandi Tanah Jauhar
0

HARI ini tengah fikir, apa nak buat dengan roti yang ada lapan keping lagi ni, yang dah tak laku, semua orang buat tak nampak saja. Teringat hari tu buat puding roti yang entah apa-apa lalu saya pun hidupkan komputer dan internet, nak cari resepi puding roti yang paling simple, yang tak perlukan banyak bahan.
Mana lagi kalau bukan di MYresepi, saya jumpa resepi ni, oleh Hanis. Nampaknya ni yang paling senang, tapi saya kena tambah kuantiti susu dan telur serta tepung kastard, sebab Hanis guna empat keping roti jer. Lalu semuanya saya darabkan dua tetapi kurangkan sukatan susu dan telur. Mudah sangat caranya dan nak jadikan lebih menarik saya buat sendiri sos kastard, memang mengancam gaklah puding roti ni, dush2!
Tags

Post a Comment

0Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!