award-award dari Ayu ~ HadifHadifah

Seri Kandi Tanah Jauhar
2
Assalamualaikum... Selamat Sejahtera, ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan datang mengundang.

Dalam bunyi gruk.. gruk.. ni saya memberanikan diri mengetuk lappy dan memungut award-award dari rumah Ayu~HadifHadifah yang sangat comel tu. Maaflah Ayu, lambat sikit Kak Yus datang rumah Ayu, maklumlah sibuk sikit, dah petang-petang ni barulah sempat.

Terima kasih ya Ayu kerana memberikan Kak Yus award yang cantik ini. Walaupun pernah dapat award seakan-akan yang ini tapi tuan yang memberinya tak sama, kecil tapak tangan, padang bola ku tadahkan.




ermmm.. award yang kat bawah ni memang gorgeous... i likeeeeeeee! Yang ni Ayu kata sesiapapun boleh ambil, jadi saya angkut sekali harung.. haha.



kepada kawan-kawanku, sudikanlah mengambil dan memanjangkan award ini kepada teman-teman yang lain semoga ikatan ukhwah yang terjalin berkekalan hendaknya.. insyaAllah..
Tags

Post a Comment

2Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. salam singgah Yus , minta izin ambik award ye...buat penyeri rumah Mas..

    ReplyDelete
  2. dialu2kan Mas.. dengan besar hati.. silakan mengambilnya..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!