MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Friday, May 28, 2010

SOTONG KAILAN.. layan gambar je..

ASSALAMUALAIKUM..
Hari ini cuti, rasa seronok sangat, rasa nak berehat sepanjang hari, rasa tak mo buat apa-apa. Tapi saya rasa saya tak dapat buat begitu sebab dah macam-macam permintaan timbul sempena cuti-cuti ni.

Lalang-lalang dan rumput-rampai di depan rumah, di dalam pasu dan di mana-mana tu bagai melambai-lambai je. Nampaknya punahlah harapan saya untuk berehat hari ini.

Ni nak tayang gambar sotong kailan yang saya lawankan dengan siakap kukus hong kong minggu lepas. Cara masak pernah entry sebelum inikan, cuma kali ni sotong dan kailan tu saya celur dulu dalam air panas, jadi taklah berair sangat sayur tu. Layan gambar jelah ya.. (ermmm... lambatlah pulak nak upload gambar ni...)

No comments:

Post a Comment

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FIESTA NANAS 60

Assalamualaikum... DIAM tak diam sudah hampir empat minggu cuti sekolah berlalu, kan. Tengok di laman sosial,  ramai kawan-kawan yang menga...