BERCUTI DI TASIK BANDING

Seri Kandi Tanah Jauhar
5

ASSALAMUALAIKUM...


BARU saja kembali ke rumahku, syurgaku petang semalam. Penat tu memang penat, tapi seronok. Kali ni tak ada aktiviti makan-makan besar, cuma makan-makan untuk alas perut jer.


Destinasi kami kali ini ialah Tasik Banding, Hutan Belum yang terletak di daerah Gerik, Perak, Darul Ridzuan. Jadi, kalau dah dalam hutan tu di manalah nak cari makan yang ala-ala 'JJCM' kan. Lagipun makan kat tempat orang ni kena hati-hati sikit, silap-silap kena sembelih, belum tau lagi sedap. Jadi.. jalan selamat kami makan secara ala-carte di hotel tempat kami menginap.


Kita layan gambar jelah ya.. orang kata sekeping gambar mempunyai 1000 cerita, jadi tengoklah beribu-ribu cerita tersirat di sebalik gambar yang berkeping-keping ni.. hehe.


pemandangan waktu senja di Tasik Banding




masa baru sampai




mahu yang mana satu?














































terima kasih yang tidak terhingga untuk Naman dan Kak Shidah, Abang Samat dan Kak Roz, Kak, Mak Mertuaku, Tias, Abang Akian dan Kak Ela serta anak-anak buah. Paling penting untuk hubby tercinta, bonda akan tetap menyanyangi babah hingga ke akhir hayat.
Tags

Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. wah kak yus, seronok mas tengok..cuti2 malaysia ye...mas esok baru nak balik kampung...

    ReplyDelete
  2. Sari Yusa...mesti seronok dpt masuk hutan...adventurous!!

    ReplyDelete
  3. Best ke tasik banding ni? Tiada bandingannya? teringin juga nak pergi.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum sari...seronoknya bercuti yer...:)

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!