MENGUSUNG DUKA KE PORT DICKSON

Seri Kandi Tanah Jauhar
3

ASSALAMUALAIKUM..


TERIMA KASIH ALLAH kerana memberi saya kesabaran yang begitu tinggi yang mungkin tidak diberi kepada orang lain. Yang masih memungkinkan saya untuk senyum dan ketawa walaupun lara di jiwa hanya DIA yang Maha Mengetahui. Dan duka yang sarat saya usung jua ke Port Dickson pada minggu lepas.


Dalam trauma yang sesekali mengundang, saya gagahkan juga untuk makan.. agenda wajib setiap kali berjalan. Anak saya ketawa girang berendam di kolam dan terjerit-jerit pula bila bermain ombak di pantai. Andainya benarlah saya telah digantikan dengan sesuatu yang lebih baik dari musibah semalam saya sangat bersyukur, syukur pada-Mu Ya Allah kerana masih memberi peluang kepada kami untuk mengecap bahagia.












"YA ALLAH! Yang menurunkan al-kitab, Yang menghisab perbuatan manusia dengan cepat. Kalahkanlah golongan musuh Ya Allah, cerai-beraikanlah mereka dan goncangkanlah mereka.. Amin."
Tags

Post a Comment

3Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. sabar laa Yus,...aku pun frust gak aritu..now dh ok !...:)

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Semoga tabah menghadapi segala ujian. Sesungguhnya Allah bersama-sama dengan orang yang sabar.

    ReplyDelete
  3. CtNaemah, kalau tak sabarkan, dah lama dah aku arwahkan orang tu.. haha...

    Hann, terima kasih... mudah2an kesabaran itu menjadi bentengku..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!