MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, October 12, 2010

CERITA ASAM PEDAS ~ HAJAH MONA

ASSALAMUALAIKUM wbt

JOM layan lagi cerita asam pedas. Kali ini kita pergi ke Restoran Asam Pedas Hajah Mona yang femes kat Taman Kota Laksamana. Ramai betul manusia yang gilakan asam pedas datang ke sini termasuklah kami tiga beranak. Dan seperti biasa, asam pedas tetel juga menjadi pilihan... perghhhhhhhhhh!!! Kolesterol tolak tepi... huk2!





Kami ambil jugalah asam pedas ikan pari di mana Yaya diharamkan memakannya sebab dia ni ada alahan sikit dengan ikan pari, jadi kenalah berpantang. Harga setiap hidangan asam pedas di sini cuma RM4 sahaja dan setelah kami menimbang-nimbang... asam pedas pokok besar ternyata lebih power! hehe...

6 comments:

  1. malam-malam pun ada jual asam pedas ke? mesti laku lah tu ye..

    ReplyDelete
  2. Hisyam, kat Melaka mlm2 org cari asam pedas. Pagi2 cari sate... memang laku, sekali-sekala jalan2lah ke sana..

    ReplyDelete
  3. Sari yusa, dkt mana asam pedas pokok besar tu. Blh bg alamat x. Mmbr pernah mkn, dia ckp sdp. Tp nk pergi dh lupa.

    ReplyDelete
  4. Sari yusa, nnt email saya alamatnya ye.
    wannacomel@yahoo.com
    tq

    ReplyDelete
  5. Sari yusa, dkt mana asam pedas pokok besar tu. Blh bg alamat x. Mmbr pernah mkn, dia ckp sdp. Tp nk pergi dh lupa.

    ReplyDelete
  6. Sari yusa, dkt mana asam pedas pokok besar tu. Blh bg alamat x. Mmbr pernah mkn, dia ckp sdp. Tp nk pergi dh lupa.

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

MAJLIS PERKAHWINAN ANAK SEPUPU

Assalamualaikum... AMBOIIIII..  dua kali dalam tempoh dua bulan Sk menghadiri majlis perkahwinan di Putrajaya & Cyberjaya. 16 Julai lep...