MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Saturday, October 30, 2010

SAKIT JIWA

ASSALAMUALAIKUM wbt

SALAM pagi Sabtu. Hari ini lagi beberapa minit sebelum pukul 8 saya dah terpacak kat pejabat. Pelik... tak pernah-pernah tiba-tiba terrrrajin lak nak pergi pejabat sementara menunggu Yaya habiskan sesi kokurikulumnya. Selalunya saya lebih suka tunggu di rumah, bolehlah buat macam-macam kerja yang tak pernah beres tu. Ulang-ulang buat benda yang sama jerkan.

Duduk-duduk kat sini, belek-beleklah majalah lama. Jumpa satu cerita lawak, nak kongsi kat sinilah, okey.. duduk elok-elok... jom layannnnnnnnnnnzzzzzzzzzzz!!

SAKIT JIWA
Seorang lelaki sakit mental menganggap dirinya adalah jagung dan terlalu takut dengan ayam. Jika ternampak ayam jer, dia akan lari lintang pukang kerana menyangka haiwan itu akan memakannya. Akhirnya lelaki itu dimasukkan ke rumah sakit jiwa. Setelah beberapa bulan, doktor pun melakukan ujian ke atas lelaki itu bagi mengenal pasti adakah dia telah pulih ataupun tidak.

Doktor : Adakah kamu tahu siapa diri kamu sekarang?

Pesakit : Ya, doktor.

Doktor : Siapa kamu sebenarnya?

Pesakit : Saya ini manusia, doktor.

Doktor : Ya ke? Bukan jagung?

Pesakit : Bukan, saya manusia, doktor.

Doktor : Kamu takut dengan ayam?

Pesakit : Tidak, doktor.

Doktor : Hmmm.. bagus. Nampaknya kamu dah sembuh.

Pesakit : Tapi, doktor, saya ada satu kemusykilan.

Doktor : Apa dia?

Pesakit : Ayam tahu tak yang saya ni dah berubah jadi manusia?

Doktor : ????!!!!

Hehehehe...

No comments:

Post a Comment

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

MAJLIS KAHWIN DI CYBERJAYA

Assalamualaikum... MASIH TERASA manisnya majlis perkahwinan antara Nasreen & Amin di Cyberjaya ini kerana di waktu beginilah semua ...