MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, November 25, 2010

SPAGHETTI BOLOGNESE


ASSALAMUALAIKUM wbt

RAMAI yang lapar petang-petang nikan. Cuba tengok stok kat dapur, ada tak spaghetti, sosnya, tomato puri.. ha, yang tu semua bahan wajib. Nak bagi sedap kenalah ada daging cincang (takde, saya guna sosej cincang.. hehe.. bukan saya cincang, orang yang rajin tulah). Bagi lagi sedap, percik sikit serbuk lada hitam dan lada sulah. Campaklah sikit daun parsly.... sedapppppp.... jemput makan....

Kalau ada sesiapa yang tak pernah masak spaghetti bolognese dan hendak mencuba boleh tengok resepi di sini ya. Kosnya lebih kurang RM10 untuk 5, 6 orang makan. Kat kedai, RM10 satu orang makan, pilihan di tangan anda.

No comments:

Post a Comment

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...