MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, December 2, 2010

BERCUTI KE LOTUS DESARU (2)


ASSALAMUALAIKUM wbt

PAGI KHAMIS yang indah sebab saya di tika dan saat ini sedang berada di celahan awan menuju ke bumi Mahsuri, Pulau Langkawi. Di sebelah saya, encik suami dan Yaya begitu teruja melihat ke luar jendela. Encik suami tu dah berpuluh kali naik kapal terbang pun masih jakun lagi.. huk.. huk. Kami akan bercuti di sini selama tiga hari jer, lebih-lebih tak larat nak menanggung bil hotel.. hehe.
Jom layan gambar-gambar dua beranak ni bermain gelongsor di Lotus Desaru. Di sini semua orang sama naik, tak kiralah anak atau bapak, cuma emak-emak saja yang masih control ayu... hik.. hik.. hik.





No comments:

Post a Comment

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

MAJLIS KAHWIN DI CYBERJAYA

Assalamualaikum... MASIH TERASA manisnya majlis perkahwinan antara Nasreen & Amin di Cyberjaya ini kerana di waktu beginilah semua ...