BERCUTI KE LOTUS DESARU (2)


ASSALAMUALAIKUM wbt

PAGI KHAMIS yang indah sebab saya di tika dan saat ini sedang berada di celahan awan menuju ke bumi Mahsuri, Pulau Langkawi. Di sebelah saya, encik suami dan Yaya begitu teruja melihat ke luar jendela. Encik suami tu dah berpuluh kali naik kapal terbang pun masih jakun lagi.. huk.. huk. Kami akan bercuti di sini selama tiga hari jer, lebih-lebih tak larat nak menanggung bil hotel.. hehe.
Jom layan gambar-gambar dua beranak ni bermain gelongsor di Lotus Desaru. Di sini semua orang sama naik, tak kiralah anak atau bapak, cuma emak-emak saja yang masih control ayu... hik.. hik.. hik.





No comments

Tak nak komen ? .
Urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :) ..