MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, February 23, 2011

BARU BETUL CHAR KUEY TEOW

ASSALAMUALAIKUM wbt



BARU betul!!
Kalau hari tu char kuey teow kering sebab terkurang air kali ni saya tuang air satu mangkuk besar. Nah, amek kau! Hehehe... Kebetulan ada lebih dalam 200 gm juga kuey teow hari tu tapi kalau tengok taugehnya, alahai, simpati betul, hampir sebahagiannya dah kurus melidi tapi saya campak juga... kih.. kih.. kih. Oleh sebab saya tak berapa rajin, anda boleh tengok resepinya di sini ya. Jangan lupa, air mau lebih tau...

Mood: Tengah geram pasal janji dengan student pukul 2.00, sekarang dah 20 minit, baru seorang yang datang... nanti dia!

6 comments:

  1. assalamualaikum yusa.
    akk pn suka mkn basah2 mcm ni. sedapnya, kecur tgk. biar melidi asalkan ada. hehe...

    ReplyDelete
  2. salam.

    buat sendiri ke ni? nampak sedappp sangat! :)

    ReplyDelete
  3. salam..sedapnya..teringat charkewtiow yg sedap kat port kelang...

    ReplyDelete
  4. Wanieyra, yelah, sedap hirup kuah.. hihi

    Kak Anis, betullah, kalau tak ada kurang umph! gitu.. kan..

    gadisBunga, mestilah buat sndiri, c my leglahhhh... hahahaha

    suri solehah, owh, kat port kelang ada yang sedap ya, kena cari nih!

    ReplyDelete
  5. kalau nak kicap char koey teow boleh dapat di 16 jln sentosa kg melayu majidee (norazimah) uskatan tepat, kini memasak char koey teow bagai pro bukan lagi satu masalah!!!

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RETREAT DI MERSING - HARI KEDUA

Assalamualaikum... WALAUPUN Sk jangkakan yang SK mungkin tidak tidur semalaman seperti yang Sk alami semasa mengikuti Kursus Induks...