MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, February 22, 2011

MEE UDANG MAK TEH

ASSALAMUALAIKUM wbt


ENTRI tertangguh, entah di mana mee udang ini menyorok sampaikan tak terpandang... hehehe. Kalau dulu kami memilih mee udang Mak Jah ketika berkunjung ke Kuala Sepetang, kali ini kami ingin pula merasa penangan Mak Teh. Sedap, hingga tak menoleh kiri dan kanan. Tapi mungkin Mak Teh perlu mengambil berat sedikit ciri-ciri kebersihan. Pekerja Mak Teh ramai, minta tolong berus sikit sinki tu ya, Mak Teh, hihihi.

10 comments:

  1. adudududuhhhh terliur dbuatnyer tgk mee udang tuh! tak sabo nak makan kat kedai!!

    ReplyDelete
  2. hahaha... kesian hana, msti dah lama tak dpt makan kat kedai..

    ReplyDelete
  3. haaaaa...ini la yg masuk tv tu kan..mee udang makteh ni kan
    kat mana kak yus?
    kat taiping ke?

    ReplyDelete
  4. besar betul udang dok bertenggek atas mee tu...
    sedappppppppppp....

    ReplyDelete
  5. assalam sari..pernah dengar je mee udang di Kuala sepetang ..tapi tak pernah makan pun..

    ReplyDelete
  6. singgah mai ni..oit orgkula sepetang ker ? jom join contest bee

    ReplyDelete
  7. Sari...akak pernah makan Mee Udang kat KUala Sepetang...tapi tak ingat gerai yang mana...memang sedap... selak udang baru nampak meenya...hehehe

    ReplyDelete
  8. Dulu masa ke Taiping memang dah plan nak pergi ke Kuala Sepetang untuk menikmati Mee Udang tapi disebabkan aktiviti yg padat tak sempat nak ke sana. Apa2 pun memang mee tu nampak menyelerakan. By the way suka nengok Cheese Tart Sar yg berkilat2 tu, cantik dan kemas je

    ReplyDelete
  9. perghhh tk thn nengoknya mee tu...rindu nk mkn kat warung dan restoran kat Msia...hmmm..tak sabar nk blk.

    ReplyDelete
  10. salam! xyah makan kat warung, sinki "kotor" masak & makan kat umah je. kalau nak kicap char koey teow atau rempah mee rebus muar ke batu pahat ke jb ke semua saya ada he! he! he!

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...