AWARD MAMA NOR SAFFONE & NIEZA

Seri Kandi Tanah Jauhar
3
ASSALAMUALAIKUM wbt

LAMA dah mama hantar award ni tapi tak sempat-sempat nak gantung. Sekarang dah gantung, cantikkan.. saya sukaaaaaaaaaa merah jambu. Mekasih mama.. Mama pandai masak tau, banyak resepi yang best, yang terbaru ni saya tengok mama buat apam polka-dot, urmmm.. comel-comel, cantik dan gebu.. jom gi blog mama di sini...

Yang ni pulak award dari Nieza yang jauh di Finland. Seronoknyakan duduk kat luar negara. Teringin sangat nak pergi tetapi setakat yang dekat-dekat macam Indonesia, Singapura dan Thailand tu okeylah.. hehe. Yang lain semua ongkosnya belum cukup lagi... kui.. kui. Mekasih banyak ya Nieza... Mwahhhhhhhhhhhhh!! Jom pergi jenguk Nieza di sini.
Tags

Post a Comment

3Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. wahh dah gantung dah....makaceh kak yus cayang sudi gantung poskad ni..suka dpt kenal ngan akak...haha nanti nk mai sini kalau nk jimat kos leh naik tikar terbang zam-zam alakazam tu...hehehe..ok gurau jer...mmmhuaaahx2:)

    ReplyDelete
  2. banyak dpt award ye akak.. ^__^

    ReplyDelete
  3. banyak dpt award ni tandanya ramai yg rindu la tuh... ;D

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!