MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, April 6, 2011

SIAKAP STIM HONG KONG

ASSALAMUALAIKUM wbt

ENTAH kali ke berapa dok tayang masak ikan siakap stim Hong Kong nikan. Tapi daripada tak ada benda nak tayang, ngeh.. ngeh.. ngeh. Terima kasih kepada yang sudi menatap gambar ikan yang tak berapa nak hensem ni dengan kepalanya yang terlepek tapi yang penting, LICINNNNN!! Kami tiga beranak kalau bab makan, alahai.. kirim salamlah kat orang belakang ya.. hik.. hik. Mahukan resepi?? Kliklah kat ikan tu...

Macam biasa wajib layan ikan siakap stim dengan bayi kailan... silalah.. silalah..

9 comments:

  1. sari jauhnya nak makan ikan stim ni nak kena p Hk ler hehehe

    ReplyDelete
  2. sedapnya tgk ikan stim tu....cantik jer dok berposing tu...jauh lak mari..hehe

    ReplyDelete
  3. Sari.. Naz nak jadi orang depanlah.. Kang kalau jadi org belakang, dapat salam jer hehehe.. Nak gak merasa ikan stim ni..:)

    ReplyDelete
  4. kak sari.. sedapnyer ikan akak.. kalau dpt ikan fresh, kukus mmg terbaik.

    ReplyDelete
  5. cantik jer ikan tu..ila kalau buat mesti tak cantik..heheh

    ReplyDelete
  6. sampai ati tayang nak bg kita terliur...kailan tu..ikan stim tu...

    ReplyDelete
  7. kak yus...
    sedapnya lauk....
    dah abis yerkk...
    baru nak ngendeng..

    ReplyDelete
  8. siakap stim hong kong?? Baru pertama kali saya dengar nama resepi ini. Boleh cuba lepas ni ...:)

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

BOAT NOODLE @ TEH O AIS 50 SEN

Assalamualaikum... RAJIN pulak nak cepat-cepat update kisah malam tadi padahal bukan main banyak kisah yang belum dikisahkan lagi.  Hurmmm....