MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, May 4, 2011

RESTORAN YEO SEKELUARGA

ASSALAMUALAIKUM wbt



ER tanya saya, kenapa tak pernah buat entri setiap kali kami makan kat sini. Hik.. hik.. agaknya sebab selalu sangat datang sini jadi tak terfikir nak buat entri, mungkin ada satu kot dulu.. entri pasal sambutan hari jadi atau ulangtahun kahwin kot.. hihi. Memang selalu sangat, boleh dikatakan dalam sebulan tu, memang tiga empat kali juga kami datang. Muka kami ni memang dah dicop, ketam-ketam kat situ pun berdiri jer bila tengok kami lalu sebelah dia.. hehe. Kat mana?? Restoran Yeo Sekeluarga, milik keluarga Cina Muslim di Gelang Patah. Lauk standard kami di sini pastinya Siakap Kukus Lemon... adoi! Laparlah pulak bila teringat.. urmmm..



Lauk wajib untuk Yaya.. ni dia.. beancurd.. atau tauhu jepun hotplate.. memang hot!



Sayur wajib ER.. Bayi Kailan.. goreng sos tiram...



Lepas tu, mesti ada juga Bayi Sotong... hahaha.. kami memang suka makan yang masih bayi-bayi ni, kih.. kih.. kih... selalunya baby squid ni masak goreng madulah yang sodap..



Haaa... itu jerlah lauk yang selalu kami ambil.. ketam??? Setahun sekali adalah kot kami minta tapi tak laratlah, faham-faham jerlah, seekor pun dah berapa... hehehe.

Yang ni tiba-tiba pulak terasa nak makan, kepah goreng bercili... yummy juga.. ER.... jom...

Dah hilang dah rupa kepah tukan... hik.. hik.

14 comments:

  1. kailan tu mengamit selera...

    ReplyDelete
  2. mesti sedap kan sebab tu selalu gi sana

    ReplyDelete
  3. sedappnya tengok lauk2 tu...

    ReplyDelete
  4. hamboi menggugat jiwa tengok gambo lauk2 ni semua!!!

    ReplyDelete
  5. Amboi kak,semua sedap2 lah..A"ah kan kak,kalo ketam masak sendrik lagi save bajet,hihi..

    ReplyDelete
  6. sesekali mkn kat luar mmng sedapkan...mmng menyelerakanlah lauk2 tu...yummyyy..klakorlah Yus ni..siap ketam2 berdiri lagi bila kamu semua lalu kat situ....tabiklah akak...kih3..

    ReplyDelete
  7. x nak ker update entri pasal mknn kat kuala sg baru,melaka..EE makan blkg SY....betul2 sblh akuarium....malas nak tegur sbb tgk SY tgh tunduk n khusyuk mkn nasi lemak...pakai baju ungu kan ari tu sekali dgn manik2 atas tudung..betul x?

    ReplyDelete
  8. Kak Kam, betul tu kak, lagi2 kalu suap skali ngan cili padi cicah kicap cair.. wallaaaaaaaa..

    Ila, sedap Ila.. kalu Ila dtg JB, blehlah pergi ke sini..

    Wanieyra, a'ah.. smpi tak toleh kiri-kanan.. hehe

    ReplyDelete
  9. Mas, yummy!

    Umeboshi, dah tergugat ya.. hik2

    Zaliedana, tulah.. berbaloi2.. hihi

    Kak Yatie, serius tau.. ketam tu mmg berdiri, ada yg siap melompat lagi sbb dia aim kita nak tgkap dia.. hehe

    ReplyDelete
  10. EE, nasi lemak tu ada cerita, nt buat entri, msti ada punya cuma tak dan lagi.. tungguuuuuuuuuu!!

    ReplyDelete
  11. Kak...blh bg alamar restoran ni x? mcm sedap je siakap stim tu....

    ReplyDelete
  12. tu dia.. sedap tul tgk ikan tu berenang2 dlm pinggan..;)

    ReplyDelete
  13. Assalam kak,nnti jemput maiumah amik tugasan yer..Harap akak sudi..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RETREAT DI MERSING - HARI KEDUA

Assalamualaikum... WALAUPUN Sk jangkakan yang SK mungkin tidak tidur semalaman seperti yang Sk alami semasa mengikuti Kursus Induks...