MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, May 19, 2011

SIAPA ITU DI ERA FM?


ASSALAMUALAIKUM wbt

MOOD nak berblogging pagi ni belum mari kerana menantikan kemunculan Pak Cik Mat di ERA FM bersama Pak Nil. Jom buka ERA FM sekarangggggggggg!!! Hik.. hik...

Tahniah, Cik Mat yang semakin mantap, inilah berkat keterbukaan CMG dalam dunia masakan dan tidak kedekut ilmu, saya tabik springggggg!!

Sila klik gambar untuk ke Dapur Tanpa Sempadan.

CMG, saya minta izin tepek gambar tiffin biru tu ya, pinjam ya, halal ya.. hehe

7 comments:

  1. salam...

    ira ketinggalan lah pulak...lewat 5 minit je

    ReplyDelete
  2. assalam sari...bila tgk blog ni baru ingat. semlm dh ingat dh

    ReplyDelete
  3. dari pukul 9.00am dah on radio kat ofis ni... rupanya dlm pukul 9.50am baru CMG keluar kat corong radio ERA.. dpt gak dengar suara CMG.. hehehe... tahniah Cik Mat!

    ReplyDelete
  4. Sari...akak tak dengar plak era ari ni... tapi masa tengok tiffin biru tu dah tau mesti cik mat gebu...hehehe

    ReplyDelete
  5. wah!!! makin glemer cik mat kite rupanya....tahniah buat CMG

    ReplyDelete
  6. terlupalah nak dengar...hehehe

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...