TERIMA KASIH! 2

Seri Kandi Tanah Jauhar
6
ASSALAMUALAIKUM wbt

PELIK betullah dia ni. Tak pernah-pernah umur nak makan di Pizza, selalu tu kalau nak makan, memang bawa balik. Mahunya ER nak makan di situ, kalau makanan laut memang dia nombor satu, tapi yang ini??? Musykil... musykil...

Saya menjangkakan ER akan membawa kami makan di Pizza Hut, Jusco Taman Universiti tapi ER memandu ke arah lain. ER pula asyik bersms. Selalunya kalau memandu, ER lebih suka menyuruh saya membalaskan sms, tapi yang ni macam ada rahsia pulak, huhuhu.
"Ermmm, babah nak bawa bonda gi mana ni?"
"Adalahhh... ", kata ER, huhuhu.

Sebaik sampai di persimpangan lampu isyarat Damansara Alif, saya mengerling ER sms seseorang dan menekan huruf D H S M P I. Ohoooo, saya dapat mengagak sesuatu. Takpe... kita tengok nanti ya.. hehe. Saya rasa saya dah tau. Saya meninjau di perkarangan letak kereta. Saya mencari Atos yang berwarna biru dan saya dah nampak pun, hik.. hik. Itu kereta Cik Embun, kih.. kih.. kih. Sebaik masuk ke dalam restoran, SURPRISE!!! Ada tu, Cik Embun... dah saya agak, tapi tetap terkejut jugalah, Angah dan keluarga serta ibu yang tersayang. Wah! Meriahnya hari jadi tahun ni. Terima kasih semua kerana mengingati saya.


Abang Pizza @Megat sedang membawa kek diiringi staf Pizza Hut Damasara Alif,
terima kasih ya, adik-adik... ;-))

baru 26 tahun sebenarnya, orang tu tertulis no 3 lak, hik.. hik..

Cheesecake kegemaran saya... urmmm.. banyak betul saya makan..






Ibu tersayang

Angah & Family... ini idea Angah rupanya...

Cik Embun... perancang majlis

pakcik pakatan


Bersambung lagi...
Tags

Post a Comment

6Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. salam sari...happy belated....so sweet...ye la sometimes walaupun a small occasion tapi the thot's that counts....xoxo

    ReplyDelete
  2. assalam sari..meriahnya harijadi kali ni ye..

    ReplyDelete
  3. salam sari.."selamat ulangtahun"....bestnya org buat suprise!!baru bestkan.
    Xder la sari,mungkin dah rezeki atie menang GA2 tue..Alhamdllh

    ReplyDelete
  4. happy birthdy sari.. mga pjg umur murah rezeki..

    ReplyDelete
  5. happy birthday kak sari...semoga bahagia bersama yg tercinta...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!