MESTI KLIK

Sahabat Seri Kandi

Pada-Mu Ku Bersujud

Pada-Mu Ku Bersujud

Labels

aaron aziz aboo acar ady putra aidilfitri ais krim apa cerita apam arab asam pedas award ayam bali Bandung Batam BelangaSatu belasungkawa belimbing bengkel bihun biskut raya blogger bloglist blueberry BMI Boboiyot bola Bono boycott buah burasak burger cake in jar cendawan cerita bersiri chocolate lava Cik Lang coconut shake coklat cookies cookies & ginger cream puff cucur cuti jumaat cutiecakemaker daging diabetes doa donut durian embun fear factor malaysia fettucinne filem GA goreng gulai kawah gunung kinabalu gyoza hari lahir hidayah ikan ikan bakar Ilham Iman itik jalan-jalan jeruk Johor jus kacang kad kaki kambing Kapten Zaharie karaoke kari kasut keju kek kek cawan keluarga kenangan kentang kepala kerang kerutub ketam kisah pelajarku kucing kuey teow kuih melayu kuih tradisi kurma laksa laksa janggus lala lawak legoland legoland water park lembu lemon lempeng lepat link best lobster lontong love u mr arrogant macaron makan makanan laut mangga MAS masakan barat maulid meatball medan mee melaka merdeka mesin MH17 minuman mistik monopod muffin Munduk murtabak myChef Mykad nangka nasi nasi ayam nasi padang nenas ngeteh no label novel nukilan untuk teman nutella ombre oreo page Pak Chu Pak Itam panduan pasta pastri pau pavlova Pekanbaru Penang pencuci mulut pengantin penne petua pie pie maker pisang pizza pod Ponti premix promo pulut racun rahsia rainbow cake ramadan ramadhan raya red velvet rendang resepi adigun resepi ibu Riau rock roselle roti roti canai roti jala rumah terbalik sabah safee sali saja salam salam maulid sambal sardin sayur sejarah selfie semur seram SeriKandi Cintaku siput soto sotong spaghetti sup swans cream puff tagged tapai tart tauhu tayar tazkirah Teluk Kumbar telur tempahan tempoyak terbang tetel tinggi tomato tortilla tudung tulang twisties ubi udang ulangtahun perkahwinan untuk dijual upin ipin villa nabila wang western wheels wordless wednesday yang popular Yaya zonan

Search Alam Sari

Loading...

Monday, May 23, 2011

TERIMA KASIH! 2

ASSALAMUALAIKUM wbt

PELIK betullah dia ni. Tak pernah-pernah umur nak makan di Pizza, selalu tu kalau nak makan, memang bawa balik. Mahunya ER nak makan di situ, kalau makanan laut memang dia nombor satu, tapi yang ini??? Musykil... musykil...

Saya menjangkakan ER akan membawa kami makan di Pizza Hut, Jusco Taman Universiti tapi ER memandu ke arah lain. ER pula asyik bersms. Selalunya kalau memandu, ER lebih suka menyuruh saya membalaskan sms, tapi yang ni macam ada rahsia pulak, huhuhu.
"Ermmm, babah nak bawa bonda gi mana ni?"
"Adalahhh... ", kata ER, huhuhu.

Sebaik sampai di persimpangan lampu isyarat Damansara Alif, saya mengerling ER sms seseorang dan menekan huruf D H S M P I. Ohoooo, saya dapat mengagak sesuatu. Takpe... kita tengok nanti ya.. hehe. Saya rasa saya dah tau. Saya meninjau di perkarangan letak kereta. Saya mencari Atos yang berwarna biru dan saya dah nampak pun, hik.. hik. Itu kereta Cik Embun, kih.. kih.. kih. Sebaik masuk ke dalam restoran, SURPRISE!!! Ada tu, Cik Embun... dah saya agak, tapi tetap terkejut jugalah, Angah dan keluarga serta ibu yang tersayang. Wah! Meriahnya hari jadi tahun ni. Terima kasih semua kerana mengingati saya.


Abang Pizza @Megat sedang membawa kek diiringi staf Pizza Hut Damasara Alif,
terima kasih ya, adik-adik... ;-))

baru 26 tahun sebenarnya, orang tu tertulis no 3 lak, hik.. hik..

Cheesecake kegemaran saya... urmmm.. banyak betul saya makan..






Ibu tersayang

Angah & Family... ini idea Angah rupanya...

Cik Embun... perancang majlis

pakcik pakatan


Bersambung lagi...

6 comments:

  1. salam sari...happy belated....so sweet...ye la sometimes walaupun a small occasion tapi the thot's that counts....xoxo

    ReplyDelete
  2. assalam sari..meriahnya harijadi kali ni ye..

    ReplyDelete
  3. salam sari.."selamat ulangtahun"....bestnya org buat suprise!!baru bestkan.
    Xder la sari,mungkin dah rezeki atie menang GA2 tue..Alhamdllh

    ReplyDelete
  4. happy birthdy sari.. mga pjg umur murah rezeki..

    ReplyDelete
  5. happy birthday kak sari...semoga bahagia bersama yg tercinta...

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi mengomen... jangan mengomel sudahlah ya.. hihihi

DEMI MASA

MENGHITUNG HARI

Anda Sukakan Ini?