MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, May 23, 2011

TERIMA KASIH! 2

ASSALAMUALAIKUM wbt

PELIK betullah dia ni. Tak pernah-pernah umur nak makan di Pizza, selalu tu kalau nak makan, memang bawa balik. Mahunya ER nak makan di situ, kalau makanan laut memang dia nombor satu, tapi yang ini??? Musykil... musykil...

Saya menjangkakan ER akan membawa kami makan di Pizza Hut, Jusco Taman Universiti tapi ER memandu ke arah lain. ER pula asyik bersms. Selalunya kalau memandu, ER lebih suka menyuruh saya membalaskan sms, tapi yang ni macam ada rahsia pulak, huhuhu.
"Ermmm, babah nak bawa bonda gi mana ni?"
"Adalahhh... ", kata ER, huhuhu.

Sebaik sampai di persimpangan lampu isyarat Damansara Alif, saya mengerling ER sms seseorang dan menekan huruf D H S M P I. Ohoooo, saya dapat mengagak sesuatu. Takpe... kita tengok nanti ya.. hehe. Saya rasa saya dah tau. Saya meninjau di perkarangan letak kereta. Saya mencari Atos yang berwarna biru dan saya dah nampak pun, hik.. hik. Itu kereta Cik Embun, kih.. kih.. kih. Sebaik masuk ke dalam restoran, SURPRISE!!! Ada tu, Cik Embun... dah saya agak, tapi tetap terkejut jugalah, Angah dan keluarga serta ibu yang tersayang. Wah! Meriahnya hari jadi tahun ni. Terima kasih semua kerana mengingati saya.


Abang Pizza @Megat sedang membawa kek diiringi staf Pizza Hut Damasara Alif,
terima kasih ya, adik-adik... ;-))

baru 26 tahun sebenarnya, orang tu tertulis no 3 lak, hik.. hik..

Cheesecake kegemaran saya... urmmm.. banyak betul saya makan..






Ibu tersayang

Angah & Family... ini idea Angah rupanya...

Cik Embun... perancang majlis

pakcik pakatan


Bersambung lagi...

6 comments:

  1. salam sari...happy belated....so sweet...ye la sometimes walaupun a small occasion tapi the thot's that counts....xoxo

    ReplyDelete
  2. assalam sari..meriahnya harijadi kali ni ye..

    ReplyDelete
  3. salam sari.."selamat ulangtahun"....bestnya org buat suprise!!baru bestkan.
    Xder la sari,mungkin dah rezeki atie menang GA2 tue..Alhamdllh

    ReplyDelete
  4. happy birthdy sari.. mga pjg umur murah rezeki..

    ReplyDelete
  5. happy birthday kak sari...semoga bahagia bersama yg tercinta...

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

SALAM RAMADHAN & SELAMAT BERPUASA

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH... Dapat lagi bertemu Ramadhan kali ini. Ramadhan yang penuh keberkatan dan kemuliaan. Ramadhan ...