MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, May 25, 2011

TERIMA KASIH! 3



ASSALAMUALAIKUM wbt

SAYA ingin dedikasikan terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka-mereka yang sudi bersedekah kepada saya pada ulangtahun kelahiran tahun ini. Semoga rezeki anda semakin luas dengan seluas-luasnya, hehe. Tiada niat untuk menunjuk-nunjuk hanyalah menghargai pemberian orang-orang yang tersayang. Yang paling mahal adalah ingatan tanda kasih sayang & ikatan persahabatan tetap berkekalan, insyaAllah.

Saya sudahi dengan pantun biasa-biasa:

terima kasih daun keladi,
tahun depan berilah lagi.. hik.. hik..

8 comments:

  1. alhamdulillah...lia tumpang seronok kak..sapa yg x suka dpt hadiah dr yg tersayang...ttg harga tu belakang kira lah kan...yg penting keikhlasan n tanda ingatan....btl x kak???

    ReplyDelete
  2. wah...best nye dapat hadiah...sape nak bg hadiah kat kte??? wuwuwuuuu... =)

    ReplyDelete
  3. bestnye dapat hadiah..chumel yang warna pink tu

    ReplyDelete
  4. kak suka kongsi dgn semua kwn22 apa salahnya hak kita rumah kita blog kita lappy kita jari kita hehehehe

    ReplyDelete
  5. Kak..berganda2 best..daapt hadiah..saya suka..saya suka..sekurang2nya kita menghargai pemberian bila masuk blog kan?

    ReplyDelete
  6. tahniah kak yus..
    wah...


    kak mmg baik hati, sebab tu ramai yang sayang....

    ReplyDelete
  7. eppi besday kak sari..btw nak tanye, masak penkek tuh pakai api perlahan ke sederhana ke kuat ek? saya tak penah jadi lawa cam akak buat tuh..huhu

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...