MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Saturday, October 15, 2011

ALAM SARI GENAP DUA TAHUN

ASSALAMUALAIKUM wbt

DAH macam berkurun berblog, rupa-rupanya Alam Sari baru meniup lilin dua batang. Kalau manusia mungkin baru petah berkata-kata, kalau kucing mungkin dah beranak silap-silap dah bercucu. Hehehe.

Jadi tak hairanlah, dua tahun berblog, Alam Sari masih belum matang. Mungkin ada yang pernah terasa hati atau terlanjur bicara, saya pohonkan ampun dan maaf jua.

Untuk sahabat yang masih sudi berkunjung, terima kasih yang tak terhingga, LEPIUlahhhh!!!

Susah sangat nak masuk gambar malam ni, nanti saya masukkan gambarnya kemudian ya.

dah boleh pun masuk gambar... :D


terima kasih Eddy Astana kerana menghadiahkan mekar sejambak ini kepada saya ;-))



Wassalam.

9 comments:

  1. Assalam sari..rupanya kita menulis pada hari yang sama..mak3hero pun genap 2 tahun hari ni

    ReplyDelete
  2. alamakkk.. apa sudah jadi... hahaha..saya komen kat kotak komen satu lagi tetibe wujud kkotak komen yang ini pulak..adeh pening.. haha..

    apa pun mmg makin canggih belog kak sari ni. dan tahniahs emoga belog akak bertambah suksess

    ReplyDelete
  3. Eh, mana pulak komen tuan rumah tadi dah hilang.. Rupanya bkn Izahdaut jer yg pening, tuan umah pun pening ni.. blog tersangat canggih pun susah ya, Iza.. apapun terima ksh Izah, atas doamu itu, Aaminnn...

    Acik Erna, wah! Selamat Ulangtahun juga untuk Kak Erna, sama2lah kita seiring & sejalan... semoga success selalu, Acik Erna.. ;-)

    ReplyDelete
  4. Selamat Ulang tahun blog buat Sari... semoga lebih rajin menulis dan berkongsi ilmu dgn kawan...masakan yang sedap2...hehehe

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum


    Assalamualaikum


    Assalamualaikum

    ReplyDelete
  6. tu laaa kak ilah pun fffeeeninggg dah baca masa n3 baru masuk tapi dok tercari2 mana nak komen..tahniah deka sari kussss maju blog utk kita SEMUA...

    ReplyDelete
  7. heeheee...kak ilah senasib dgn lia... :) apa pun hepi anniversary "ALAM SARI" semoga terus ceria dgn entry2 yg menarik... :)

    ReplyDelete
  8. tahniah...dah 2 tahun tapi mantap

    ReplyDelete
  9. Happy 2nd Birthday Alam Sari!!All the best in the future writings...muahsss

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RESIPI DAGING MASAK MAMI PENANG NOXXA

Assalamualaikum... SEMALAM sejak pagi Sk tak berhenti bekerja di dapur.  Sidai kain,  kemas dapur,  gunting lada, kopek bawang,  kisar lada...