MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, January 30, 2012

SELAMAT PENGANTIN LAMA

ASSALAMUALAIKUM wbt.

SETELAH setahun berkawan sebagai rakan sepejabat...

Setahun bercinta dan mengenali hati budi...

Setahun bertunang...

Kami diijabkabulkan...

Hari ini genap sudah 12 tahun..

Berkongsi segala suka-duka.. pahit maung rumahtangga.. menempuh badai melanda...


Kawan di waktu senang dan susah...

Kadang baik... kadang gaduh... kadang merajuk... hehehe...

Bukan ombak namanya...
Jika tidak bergelora...
Bukan kasih namanya...
Jika tiada rasa sayang...
Bukan cinta namanya...
Jika hati tidak merindu dan cemburu...

25 comments:

  1. happy anniversary kak yus...
    moga terus berbahagia selamanya....

    sukanya tengok gambat2 lama..
    memori indah kan...

    ReplyDelete
  2. selamat ulangtahun kak~~bahagia sampai bila2~~

    ReplyDelete
  3. wah 12 tahun sudah...tahniah..moga terus kekal dalam kebahagiaan..

    ReplyDelete
  4. selamat ulang tahun perkahwinan yus..semoga dirahmati dan terus berbahagia selamanya.

    ReplyDelete
  5. selamat ulang tahun perkahwinan kak yus..semoga mahligai yg dibina akan kekal bahagia buat selamanya...amin.

    ReplyDelete
  6. Selamat ulangtahun perkahwinan ke 12..semoga bahagia hingga ke syurga.

    ReplyDelete
  7. Assallamualaikum Yus..
    Amboiiii...lomantiknyaaa...
    Selamat ulangtahun perkahwinan ye Yus.. Semoga terus kekal dan bahagia selamanya..

    ReplyDelete
  8. hepi aniversary yus. Moga ikatan semakin kukuh dari hari ke hari.

    ReplyDelete
  9. wahhhhhhhhhhhhhhhhh.,
    apasal dulu tak jemput ayu>?
    majuklah!!

    http://ruhayurazali.blogspot.com/2012/01/30-january-hari-ulang-tahun-kelahiran.html


    hahhahaha

    ReplyDelete
  10. adik syg...hepi 12th anniversary....congratulations from the bottom of my heart.....take care dear....

    ReplyDelete
  11. semoga berbahagia hingga ke hujung usia..amin...

    ReplyDelete
  12. Selamat ulang tahun Sari, moga kekal hingga hujung nyawa.

    ehem2, abg sari tu rockers sampai skrg ye?

    ReplyDelete
  13. Sebagaimana doa dan impian kalian berdua, saya mohon Allah makbulkannya, Amin Ya Allah.

    Happy Anniversary ER dan Sari :-)

    ReplyDelete
  14. Assalam kak,hepi anniversary ya,moga bertambah bahagia n berkekalan hingga ke akhir hayat..Erm bila nk bagi yaya adik,hehe..

    ReplyDelete
  15. salam sari kusss
    kak jarang masuk blog sejak 2 menjak ni..tstbtt huhu..kesihatan ni..
    fb puloa tak leh komen dan post dan lihat aktiviti kwn2 tak tau pasal apa..
    kak ilah nak ucapa selamat berbahagia sampai ke hujung nyawa kalian...aminnn tambah lagi 1 hehehe tambah adik kepada kak long laaa hehe

    ReplyDelete
  16. selamat ulang thn perkahwinan semoga berkekalan n bahagia ke akhir hayat...n salam perkenalan dr saya:)

    ReplyDelete
  17. hepi anniversary ..dah lepas 10 tahun dah

    ReplyDelete
  18. Assalam Sari...waaaahh, pak pung, pak pung, pak punggg..pengantin lama dah datang...hehehee.. Selamat Ulangtahun Perkahwinan buat Sari dan suami, semoga kekal bahagia ke akhir hayat, hendaknya hidup sentiasa disimbahi rahmat dan keberkatan dariNya jua....amiiin..

    Pi candle light dinner x smlm? Ke potong kek bertingkat2..hehe

    ReplyDelete
  19. Sari, moga kamu kekal bahagia sampai hujung nyawa.

    Yang pasti sangat manis sekali ketika itu. Sekarang lagi sweetttttt!!!!!!

    ReplyDelete
  20. Salam Sari...

    Selamat Ulang tahun perkahwinan yg ke 12 tahun..
    semoga rumah tangga yg dibina kekal bahagia selamanya.. Dilimpahi dengan kasih sayang dan sentiasa dimurahkan rezeki dari Nya

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum Sari...
    Tahniah! selamat ulang tahun perkahwinan buat Sari & suami.. moga kekal bahagia bersama keluarga tercinta hingga ke akhir hayat... Amin..

    ReplyDelete
  22. tahniah kak sari, dah 12 tahun. bukan senang nak tempuhi 12 tahun tu.

    btw kak, stokin tu harga antara rm25-rm35(saiz 4 dan ke atas). kalu kecik dr saiz 4 harga kurang dr rm25.

    ReplyDelete
  23. pewittt!!cunnya kak sari masa jadi raja sehari dulu.Anyway..happy anniversary kak.Moga kekal hingga ke syurga amin...

    ReplyDelete
  24. semoga bahagia hingga ke akhir hayat!!!

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RETREAT DI MERSING - HARI PERTAMA

Assalamualaikum... APABILA diberitahu bahawa Sk akan dihantar mengikuti satu kursus di Mersing terus rasa senak perut  hati jadi li...