MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Sunday, May 6, 2012

NIKMAT DALAM KACA

ASSALAMUALAIKUM...

SEPATAH kata dari Kak Jun Cupcakekasih.. inilah nikmat dalam kaca namanya... ;-)

Cerita akan menyusul kemudian.. insyaAllah.. Lumrah hari minggu banyak benda yang nak dikerjakan dalam rumah ini. Hujan yang turun tiba-tiba menterbengkalaikan semua kerja. Apapun syukur dengan hujan rahmat hari Ahad ni. Rasa macam nak tertutup-tutup pula mata ni, hehehe...

baru cuba-cuba.. aduhaiiiiiiiii.. nikmatnya tak terkata..

semuanya dah ada tuan

blueberry atau strawberry

Oreo Cheese Cake In Jar With Strawberry Filling & Fresh Cream




11 comments:

  1. alahaiii rajinya..nak jgk sebalang tue..nk rasa..:)

    ReplyDelete
  2. aduhai sari... lum smpi hajat lagi nk buat camni.. tgok pun dah sedap.. klau dpt myuap sesudu dua tu.. lagi lah sedap kan.. skrg ni dah mcm2 bende kreatif kuar.. gud2..

    ReplyDelete
  3. sgt kiut miut cake in jar tu...mmg musim tkini...mintak 2 balang yer..hehehe

    ReplyDelete
  4. Asmkm kak...huiii...nak ciskek..nak jugak..
    akak tahu tak? bkn nak eksen kan..ahahaa..takat yg saya pernah buat kek dlm jar ni kan, bnyk sgt beza dari segi rasa bila makan kek/desert ni banding yg sebijik kek besar..kankak? setuju tak..sedap yg dlm jar..hehe

    ReplyDelete
  5. memang menepati citarasa ayu..
    orait
    ayu book awal2

    ReplyDelete
  6. sedapnye..
    nyam2.. pandai buat ni yea.. :)

    ReplyDelete
  7. Sedappp tuuu...
    Dpat tengok pun jadi laaa...

    ReplyDelete
  8. bila agaknya boleh merasa hihhihihi...sayang kita berjauhan, kalau berjiran alangkah baiknya.

    ReplyDelete
  9. akak...
    banyak tu...
    meh 4 balang..he3

    ReplyDelete
  10. "memang sgt kiut dn nampak sedap....hari tu memula tgk kt fb trend camni pastu lelama dah makin byk lak org suka buat kek dlm jar ni....bak mai sebalang.."

    ReplyDelete
  11. SYI... wah business nampak? Menggoda betul sebab duduk dlm botol tansparent. Kakak punya tak ada ke?

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

BOAT NOODLE @ TEH O AIS 50 SEN

Assalamualaikum... RAJIN pulak nak cepat-cepat update kisah malam tadi padahal bukan main banyak kisah yang belum dikisahkan lagi.  Hurmmm....