MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Sunday, July 8, 2012

HATIKU DI SANTUBONG

ASSALAMUALAIKUM...

meowwwwwwwwww  >_<
URMMM.. sekian lama hari ini barulah sempat nak upload gambar-gambar percutian di Sarawak dengan tiket 10 sen yang dah ditempah sejak tahun lepas. Percutian ke Bumi Kenyalang ini meninggalkan kenangan yang manis bagi saya kerana percutian kali ini lengkap bersama keluarga tersayang. Ibu.. Angah dan keluarga, Azwa dan Cik Embun. Kalau ada Along pasti lebih meriah tetapi memandangkan kakak saya yang di Melaka itu 'busy sokmo' saya pun serba salah juga.. diajak salah tak ajak pun salah.. huhu.
memang banyak kucinglah kat sini... meowwwwwwwwww >_<
Kita layan gambar sajalah ya ;-)))
istimewa santapan di Kuching.. mee kolok dan lobster... ngrawwwwwwww!!
seronoknya naik penambang menyeberang Sungai Sarawak
kami kucing di Kuching.. meowwwwwwwww >_<
dari kiri, ibu, Angah, Azwa, Cik Embun dan takkan tak kenalkan, Tuan Tanah Kedaung Alam Sari ;-))
tembam-tembam manja gitew
berlatarkan Santubong yang penuh lagenda dan misteri
Damai Laut, Santubong
Kenyalang
saya suka laut ;-)))))
ibu... ibu... engkaulah ratu hatiku..
sempat juga menziarahi saudara, Alhamdulillah..
kami lagi... hihihi
depan Pasar Tamu, Kuching
Muzium, Kuching... p/s Muzium Johor pun tak pernah masuk lagi nih, camne??
di hadapan pintu masuk Kampung Budaya Sarawak
Kampung Budaya yang mendapat pengiktirafan sebagai yang terbesar di dunia
tak lengkap kalau tak beli ikan terubok masin tau
dan tak lengkap juga kalau tak bergambar bersama kucing-kucing Sarawak.. hihi
dah nak balik JB... sedeyyyyyyyyy sehhh masa ni...  pemandu pelancong kami Encik Jumat empat dari kiri
Eh... eh! Jap... ada lagilah gambar.. meh tengok lagi.. ;-))))
kami tinggal di sini ;-)))) berbaloi-baloi!!
Botanical Research Centre Semengoh Sarawak.. tempat peliharaan orang utan..
kelakar bila baca nama-nama orang utan di sini.. Nora pun ada.. wkwk
kejakunan menunggu orang utan makan
Yaya lagi!!
mengumpat??? tak baikkkk tau...
terbang pulang
agagaga.. laparrrrrrrr
Eh! Belum habis... ada lagi.. hihi..
Indah, Ilham, Iman (Yaya) dan Izzat
kucing-kucing letih!
beg yang beranak-ranak ;p
Alhamdulillah.. selamat tiba
okey.. okey... last pic...
jika terjumpa di mana-mana sila pulangkan kepada Yusarima ya... ;p

8 comments:

  1. Seronoknya gi sanakan...thn lepas saya pergi pun dok hotel tu jugak..

    Rasa mcm nk gi lagi jerr..

    ReplyDelete
  2. Seronoknya gi sanakan...thn lepas saya pergi pun dok hotel tu jugak..

    Rasa mcm nk gi lagi jerr..

    ReplyDelete
  3. Waahh..bestnye! Tp akak tatotla nk pi sarawak klu bnyk kucen sbb pn doc fobia kucen woo!

    ReplyDelete
  4. Seronoknya Yus... Beg beranak-bercucu dah biasalah kalau balik dari melancung:)

    ReplyDelete
  5. tergelak baca caption gambar 'kami kucing di Kuching tu'

    dan gambar muka pada badan2 kucing tu menarik...

    ReplyDelete
  6. seronoknya tengok gambar sari jenjalan....besar betul kucing tu..agak2 kalau hidup kucing tu berani ke nak peluk ketat2 cam gitu? hahahah

    ReplyDelete
  7. suka2 .. n mee kolok s'wak terbaik tu!

    ReplyDelete
  8. Salam kenal kak...suke tgk gambar akak n family...happy sesgt...semoga sentiasa berbahagia...:)

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

SAMBAL TEMPOYAK

Assalamualaikum... Nahhhh.. Sambal Tempoyak. Lepas ni tak perlu susah2 lagi nak menumbuk sambal. Sukacita dimaklumkan, tempah...