MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, August 8, 2012

KUIH KAKI PUKUL???

ASSALAMUALAIKUM...


ADA yang biru mata hitamnya???










17 comments:

  1. Salam kak, kita tak phm ni kak, mata kita tak nmpk apa2 pun kikiki...

    ReplyDelete
  2. Hahahha...lompang melompang... Lompang moden, kaler turquise...

    ReplyDelete
  3. sari nampak biru2 jew tue..sedappp:)

    ReplyDelete
  4. oh.. lompang ye.
    Banyak betul kelapa dia

    ReplyDelete
  5. lompang?? memang nak kena niiiii.... hehe...

    ReplyDelete
  6. wahh first time tengok kaler ni kak hahahaha...sebiru lautan!

    ReplyDelete
  7. Wah biruuuuunyer makngah...hihi..cantik kale nih..

    ReplyDelete
  8. apa yg kaki pukul kak? tun slow sket.. hihi

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Sari...rajinnya wat kuih....waaa biru mata hitam akak taaauuu...sayang nak makan tgk kaler camni...cantiiikkk.. Dah wat kukis ke blm Sari? Kalau buat, lebihkan sikit eh...akak x buat2 pun lagik...uwaaa...

    ReplyDelete
  10. takut nk mkn kuih tuu...
    Knpnya namanya mcm tu yee

    ReplyDelete
  11. hah3...sape makan kuih ni kena lempang sbb namanya kuih lompang..betul tak Yus...

    ReplyDelete
  12. Cantik kaler kuih ni.. Kuih lompang ke ni?

    ReplyDelete
  13. Kak, awat lagu tu bunyi nama kuihnya?eheee..apa yg terjadi??..biasenya akak rajin buat sinopsis (gurau kak, jgn marah ye..)

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

INAYAH - AKU MAHU PULANG

Assalamualaikum... Alhamdulillah. Akhirnya, Telemovie INAYAH akan ditayangkan di Astro Citra pada hari Ahad,  22 Oktober 2017 jam 10 ma...