MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, March 12, 2013

SEHINGGA TERBAWA KE DALAM MIMPIKU...

ASSALAMUALAIKUM...

"ADA.. ada stok..." janji manis si penjual kereta ketika Seri Kandi dan ER datang bertanyakan tentang kereta idaman kami, yang insyaAllah akan menjadi kereta keluarga yang kedua setelah lebih sedekad berkongsi kereta. Memandangkan ER memang sudah lama merancang dan berfikir semasak-masaknya untuk mempunyai dua kereta memandang komitmen terhadap kerjayanya yang kian bertambah maka deposit terus dibayar supaya proses seterusnya boleh dijalankan. Tak banyak deposit yang dikeluarkan memandangkan ini cuma untuk mengesahkan tempahan supaya dapat membuat permohonan pinjaman di bank rimau pula.

Setelah semua proses selesai, pinjaman lulus (Yey!) dan sejumlah bayaran muka dijelaskan, masa inilah tetiba...

... kereta belum sampai... nanti minggu depan baru sampai...

telefon lagi..

.. kereta sudah ada.. tunggu dia sampai...

telefon lagi..

ohhh, itu kereta sudah ada.. tinggal kita nak urus dengan JPJ.. no plat pun dah ada..

semalam petang saya telefon lagi..

kakak.. itu kereta belum sampai.. minggu ini insyaAllah...

agagagaga....

Sehingga terbawa di dalam mimpiku...

Seri Kandi tak ingat bagaimana mimpi Seri Kandi bermula, tahu-tahu si penjual kereta muncul di depan pintu sambil memegang sekeping plat kereta bertulis JPE**** (Seri Kandi tak mahu taip nombor ni, takut ada yang pergi kedai 4D nanti.. hihihi)

"Kakak, itu kereta belum sampai, kakak ambil plat ini, kakak tampal dekat kereta lama kakak," Seri Kandi ambil plat itu dan tengok ke luar rumah. Seri Kandi tengok Mr Matrix Seri Kandi tak pakai nombor plat. Plat tadi Seri Kandi tampal di ruangan plat nombor Mr Matrix tu. Tapi... errrr... kenapa huruf E nya kecik????



OOOoolalala... sampai mimpi-mimpi Seri Kandi, aishhh!!

kalau jumpa haiwan ini di jalanraya.. tabik spring toing2! ya ;-))))

7 comments:

  1. Salam Sari...Wah!beli kete baru.Alhamdulilah,rezekikan...leh la tumpang (^_^)

    ReplyDelete
  2. tahniah, ade keta baru...

    samala pengalaman kak rose masa bli keta... tunggu sampai 5 bulan baru dapat,si alabaster silver ku itu!

    ReplyDelete
  3. Waaaahhhhh....nak sambar 'binatang' Rush yer. Perghh..mantap lah Kak Sari.

    Err...saya pun Insya Allah akan let go yang sedia ada nie.. Uwaaa...sedihnyaaa...

    ReplyDelete
  4. Kadang kalau asyik teringat memang akan terbawa-bawa dalam mimpi tau...

    ReplyDelete
  5. kita senasib la kak sri kandi...dari janji blh dapat seminggu tetiba sebulan baru muncul!! itu pun setelah b'kali2 di serang dgn M16 yg diguna oleh en.komando.. haihhh...sabarrrrrrrrrrrrrrrrr.. huhu

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

SALAM RAMADHAN & SELAMAT BERPUASA

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH... Dapat lagi bertemu Ramadhan kali ini. Ramadhan yang penuh keberkatan dan kemuliaan. Ramadhan ...