TMJ AKUR DAN HORMAT KEPUTUSAN FAM

Seri Kandi Tanah Jauhar
3
ASSALAMUALAIKUM...

SEBAGAI anak jati Tanah Jauhar, sebak hati Seri Kandi apabila Encik Wartawan DiRaja, ER membacakan untuk Seri Kandi kenyataan akhbar tentang 'respons' Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim  tentang hukuman yang baginda terima berhubung dengan laporan media yang dibuat baginda pada 20 Februari lalu. Masa itu, ER di sebelah Seri Kandi yang sedang memandu kerana ER sedang menghubungi beberapa pihak berkenaan dengan kenyataan akhbar tersebut. Terserlah sifat rendah diri baginda yang ternyata akur dan menerima segala keputusan FAM dengan hati terbuka dan menganggap segalanya telah selesai berikutan hukuman yang diterima baginda... Alhamdulillah, Seri Kandi bangga dengan TMJ.


LAPORAN MEDIA BERKENAAN DENGAN TINDAKAN FAM TERHADAP PBNJ KETIKA PASUKAN JOHOR DARUL TAKZIM MENENTANG LIONS XII PADA 19.02.2013 DI STADIUM LARKIN JOHOR BAHRU

 

 
KEPADA SESIAPA YANG BERKENAAN

 

Duli Yang Amat Mulia Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor, merangkap Presiden Persatuan Bolasepak Negeri Johor, akur dengan segala keputusan dan tindakan undang-undang yang telah dibuat oleh FAM terhadap beliau. Tunku Ismail juga bertitah bahawa beliau menghormati atas keputusan yang dibuat oleh FAM berhubung dengan laporan media yang dibuat oleh beliau pada 20 Februari 2013 yang lalu, dan ianya dianggap telah selesai.

 
Tunku Ismail juga menasihatkan para penyokong Johor supaya sentiasa menjaga disiplin dan tatatertib, serta tidak terpengaruh dengan anasir-anasir luar yang negatif. Tunku Ismail juga ingin mengingatkan bahawa Persatuan Bolasepak Negeri Johor adalah persatuan bolasepak yang paling professional dalam negara ini, dengan struktur serta pengurusan yang kuat dan tersusun. Tunku Ismail mahukan penyokong Johor mempunyai sikap berhemah, selain mempunyai semangat kesukanan yang tinggi, yang boleh menjadi kebanggan di kalangan penyokong bolasepak di seluruh negara. Selain itu, Tunku Ismail menyeru supaya rakyat Johor sentiasa bersatu dalam memberikan sokongan.

 
Tunku Ismail juga telah bertitah kepada para penyokong dan rakyat negeri Johor Darul Ta’zim supaya jangan bimbang di atas penggantungan yang beliau hadapi. “Saya masih bersama-sama awak sebagai Tunku Mahkota Johor dan saya akan sentiasa memastikan bahawa kita (Johor) akan menjadi satu pasukan yang kuat dan disegani di Negara ini”, tambah beliau lagi.



Wartawan DiRaja sedang sibuk.. segala panggilan akan dilayan sebentar lagi
 

 p/s Darah wartawan masih tebal lagi rupanya dalam diri Seri Kandi, hiks

p/s Bagi yang masih tertanya-tanya apa sebenarnya berlaku, boleh baca di SINI dan di SINI
 
p/s Wartawan DiRaja tu hanyalah usikan semata-mata kebanyakan kami kerana ER selalu duduk berhampiran TMJ semasa sidang akhbar, hehehe
Tags

Post a Comment

3Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. errr..alahai, nape tak tahu ape2 ni..sebab bukan orang johor kot..dan sebab tak tengok bola da sekarang ni kot..dan sebab da takde tv da bila duk umah sewa... =.="

    ReplyDelete
  2. sedihhh.
    terasa juga apa y tuanku rasa.

    ReplyDelete
  3. Mmg ada gaya wartawan di raja...hehehehe

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!