MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, April 8, 2013

RESEPI DARI KUBUR

ASSALAMUALAIKUM...

ERKKKK!!


KARYA terbaru daripada penulis novel sensasi yang amat Seri Kandi minati sejak di bangku sekolah, Ahadiat Akashah. Pemenang kategori cerita asal terbaik Festival Filem Malaysia ke 23 melalui karyanya Lagenda Budak Setan ini telah sekian lama tak menulis kisah thriller, tetiba sahaja muncul dengan kisah ngeri sehingga menusuk ke usus Seri Kandi.. huhu... errrr... Seri Kandi tipu, Seri Kandi belum baca lagi, baru nak baca ni..

Sedikit sinopsis yang Seri Kandi petik dari kulit buka ini...

Setelah dia semakin hampir pada liang itu, dia mula loya! Terus dia menekup hidungnya. Di dalam liang itu, sekujur tubuh manusia yang telah reput (bertelanjang tidak langsung ditutupi pakaian), yang terbaring santai dipenuhi ulat-ulat dan cacing yang mungkin sedang kekenyangan memamah daging, jantung, hati, limpa serta kedua biji mata dan setiap rongga tubuh itu. Keadaan mayat itu amat menjijikkan, hampir seluruh daging dan organnya telah tiada. Yang kini telah mula menampakkan rangkanya. Tak lagi memperlihatkan wajahnya yang telah musnah dimamah ribuan ulat-ulat bangkai. Yang mungkin telah dua minggu dibiarkan mayatnya di situ. Yang kini telah pun mula menampakkan tulang-temulang dan tengkoraknya...

... jadi sila beri laluan, okey :-))))

p/s Novel pinjam dari adik Seri Kandi, hihihi...

10 comments:

  1. Patut ler lama loading blog ni, rupanya ada resipi dari kubur...hehe..mcm kena beli je. Tapi kakpb ni masa membaca agak terhad (cewah..mcm la busy bebenor)

    ReplyDelete
  2. Kakak pasti selesai membaca novel ini akan rasa insaf tak terkata..

    ReplyDelete
  3. insaf sejenak bila baca novel cam ni kan..

    ReplyDelete
  4. Bagus untuk santapan rohani ni...

    ReplyDelete
  5. Makkkk. .ingatt sy salah baca tadi kak..tengok baca resepi buburr..kubur rupanya.hhaha...kak seri.saya dah email tau :)

    ReplyDelete
  6. terkejut gak baca tajuk entri sari ni...ingat resepi apa tadi...hehe...

    ReplyDelete
  7. harus beli gak nih..tajuk pun dh seram..penulis plak mmg feveret..mst best ^^

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RETREAT DI MERSING - HARI PERTAMA

Assalamualaikum... APABILA diberitahu bahawa Sk akan dihantar mengikuti satu kursus di Mersing terus rasa senak perut  hati jadi li...