RESEPI DARI KUBUR

Seri Kandi Tanah Jauhar
10
ASSALAMUALAIKUM...

ERKKKK!!


KARYA terbaru daripada penulis novel sensasi yang amat Seri Kandi minati sejak di bangku sekolah, Ahadiat Akashah. Pemenang kategori cerita asal terbaik Festival Filem Malaysia ke 23 melalui karyanya Lagenda Budak Setan ini telah sekian lama tak menulis kisah thriller, tetiba sahaja muncul dengan kisah ngeri sehingga menusuk ke usus Seri Kandi.. huhu... errrr... Seri Kandi tipu, Seri Kandi belum baca lagi, baru nak baca ni..

Sedikit sinopsis yang Seri Kandi petik dari kulit buka ini...

Setelah dia semakin hampir pada liang itu, dia mula loya! Terus dia menekup hidungnya. Di dalam liang itu, sekujur tubuh manusia yang telah reput (bertelanjang tidak langsung ditutupi pakaian), yang terbaring santai dipenuhi ulat-ulat dan cacing yang mungkin sedang kekenyangan memamah daging, jantung, hati, limpa serta kedua biji mata dan setiap rongga tubuh itu. Keadaan mayat itu amat menjijikkan, hampir seluruh daging dan organnya telah tiada. Yang kini telah mula menampakkan rangkanya. Tak lagi memperlihatkan wajahnya yang telah musnah dimamah ribuan ulat-ulat bangkai. Yang mungkin telah dua minggu dibiarkan mayatnya di situ. Yang kini telah pun mula menampakkan tulang-temulang dan tengkoraknya...

... jadi sila beri laluan, okey :-))))

p/s Novel pinjam dari adik Seri Kandi, hihihi...

Post a Comment

10Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Patut ler lama loading blog ni, rupanya ada resipi dari kubur...hehe..mcm kena beli je. Tapi kakpb ni masa membaca agak terhad (cewah..mcm la busy bebenor)

    ReplyDelete
  2. Kakak pasti selesai membaca novel ini akan rasa insaf tak terkata..

    ReplyDelete
  3. insaf sejenak bila baca novel cam ni kan..

    ReplyDelete
  4. Bagus untuk santapan rohani ni...

    ReplyDelete
  5. Makkkk. .ingatt sy salah baca tadi kak..tengok baca resepi buburr..kubur rupanya.hhaha...kak seri.saya dah email tau :)

    ReplyDelete
  6. menarik buku ni !

    ReplyDelete
  7. terkejut gak baca tajuk entri sari ni...ingat resepi apa tadi...hehe...

    ReplyDelete
  8. harus beli gak nih..tajuk pun dh seram..penulis plak mmg feveret..mst best ^^

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!