YANG LEBIH KU CINTA

Seri Kandi Tanah Jauhar
5
ASSALAMUALAIKUM...

SERI Kandi memang tak sempat nak ambil gambar-gambar cheese tart tempahan pelanggan. Biasanya, bila dah sejuk (permukaannya dah berkilat) tu, Seri Kandi terus masukkan dalam container dan tandakan siap-siap nama pemilik sebab Seri Kandi ni pelupa yang amat. Kalau nak buat tu entah berapa kali belek nama yang 'order' supaya tak ada yang tertinggal, teruk betul! Dalam ramai-ramai pelanggan, Seri Kandi rasa Jiya nilah yang paling rajin dan kreatif ambil gambar. Suka sangat hasil kerja Jiya yang memang dah popular sebagai seorang pereka di alam maya ini. Terima kasih, ya Jiya!! Untuk ke page Jiya, klik SINI ya :-))))


Ekslusif dari Seri Kandi, dua perisa terbaru cheese tart iaitu Black Forest yang berintikan blueberry dan Red Velvet yang berintikan strawberry. Promosi pengenalan akan berakhir pada 1 Mei nanti. Jadi, kepada anda yang berada di sekitar Johor Bahru, jangan tunggu lama-lama ya!!

Salam Sayang Selalu,
Seri Kandi Tanah Jauhar.

Harga Pengenalan : RM16/ 25 pcs
Untuk tempahan dan pertanyaan : 012-7799705
Tags

Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. tahniah kak..
    tengok pun mengeliurkann...

    ReplyDelete
  2. Kalaulah saya ada di JB, kalaulahh saya dekat, kalaulah saya dok sebelah rumah jer....

    ReplyDelete
  3. sedapnyaa... smga bisnes terus berkembang.. aminn

    ReplyDelete
  4. Salam seri kandi.....wah menariknya tart tu.terliur plak.....btw ros pernah deal dgn jiya & mmg dia kreatif;)

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!