MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, June 3, 2013

SELAMAT PENGANTIN BARU ADINDAKU

ASSALAMUALAIKUM...


IKAN di laut asam di darat, dalam belanga bertemu jua.
Wahhhh! Kalau dah namanya blogger masak, nak jugak tu sebut perkataan ikan dan asam walaupun tak ada kena mengena dengan entry.. kih kih kih.


Eh! Eh! Adalah kait mengaitnya.. tak tumbuh tak melata,
tak ada apa-apa takkan Seri Kandi nak buat cerita.
Tapi ceritanya kemudianlah ya sebab SK belum habis lagi mengemas.
Dari depan rumah sampai belakang rumah bersepah-sepah macam tongkang pecah.
 Itu belum lagi rumah SK yang jadi tempat kenduri, kalau rumah SK...
 yasssssssssalammmmmmm..


Apapun, berlalulah sudah sebuah hari yang indah, yang awalnya mengundang resah dan gundah.. yang kalut dan yang ribut dan yang macam-macam lagi sampai tak tercatat dalam diari hanya bersemadi dalam hati, terkunci mati.
Lautan mana yang tidak bergelombang... bumi yang mana tak ditimpa hujan.. kannnn..


Untuk adindaku, Selamat Pengantin Baru..
semoga ikatan yang terbina berkekalan hingga ke syurga,
Aminnnnnnn.

p/s InsyaAllah, ada lagi gambar yang akan dikongsikan nanti, tungguuuuuuuu!!

4 comments:

  1. Wah....esok2 Iman kawen, macam manalah agaknya yer kan kak... Errk...lambat lagi yer...hehehehehe.

    ReplyDelete
  2. selamat pengantin baru
    moga keduanya bahagia hingga akhir hayat

    ps: masih terkilan sbb tak attend, Maafkan ayu kak YUs, ayu ganti kemas umah kak ya,, heheh

    ReplyDelete
  3. tahniah buat adikmu sk... slmt pengantin baru.. mmg penatkan berkenduri kendara ni...

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FIESTA NANAS 60

Assalamualaikum... DIAM tak diam sudah hampir empat minggu cuti sekolah berlalu, kan. Tengok di laman sosial,  ramai kawan-kawan yang menga...