MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, August 27, 2013

TART SHELL... ADA SESIAPA NAK TOLONG TRIM?

ASSALAMUALAIKUM...


SK sibuk hari ini... Ada sesiapa yang nak tolong trim?? Upahnya sedozen cheese tart setiap sejam, hehehehe....
 

15 comments:

  1. Rajinnya..nak buat tart apa ni sis!

    ReplyDelete
  2. Rajinnya..nak buat tart apa ni sis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat blueberry cheese tart, Qashmere.. cam biasalah, hehehe

      Delete
  3. bestnya dapat tempahan banyak2 ni. Kira dah ckp senang lah tu buat shellnya. Cuma perlu trim aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur Alhamdulillah, Ita Rossi.. memang senang buat shell guna mesin

      Delete
  4. At least dah ada mesin penerap acuan tu...kira dah save tenaga sikitlah tu kan kak. Kalau saya yang tolong trim, lagi punah ranah la jawabnya...Tangan kerus kematu...hahahahhaah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aziela, kalau dah bagi kat tgn pandailah nanti nak trim tu, hihi

      Delete
  5. Seri Kandi...akak jauh kalau tak boleh dtg tolong... sambil dpt jugak merasa tart SK

    ReplyDelete
  6. Hik hik hik SK D5 leh tlg makan jer muhahahhahaha, rajin sungguh SK kan good luck :D..

    ReplyDelete
  7. Kak...klu upahnya sedozen tart setiap jam, mahunya habis tadt tu kat pekerja..heh ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rohah, takpe.. sebab gerenti sebelum sejam dah siap, hehe

      Delete
  8. Trim boleh tapi kalau tolong nyum2 lagiii boleh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolong nyum2 boleh dgn syarat tolong trim, hehehe

      Delete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

JAP LAGI BUBUH TAJUK

Assalamualaikum... Salam Nuzul Quran buat semua pembaca yang beragama Islam  dan selamat meneruskan menjalani ibadah puasa.  Hurmm....