MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, September 5, 2013

SUATU MASA DULU BERSAMA DATUK SITI NURHALIZA

ASSALAMUALAIKUM...

SK TENGAH CARI-CARI FILE/ DOKUMEN DALAM PEN DRIVE LAMA-LAMA.. SEKALI TERJUMPA GAMBAR NI.

LOKASINYA TAK SILAP DI HOLIDAY INN, JOHOR BAHRU... KINI DIKENALI SEBAGAI MUTIARA HOTEL.

Masa ni Iman ada dalam perut lagi, hihihi...

5 comments:

  1. Sama je dulu n skrg sk tu. Mak iti yg dah bnyk brubah...hihi..
    Kalau sk masih dlm dunia yg dulu, mungkin kita tak jd kenalan kan?

    ReplyDelete
  2. wahh.. bergambar dgn DCT! akak dulu minat giler ngan dia..
    amboi kau... besor betul gambar tu... hehehe..

    ReplyDelete
  3. Wahhhhhh glamor gitu SK, dpt bergambar ngan CT gitu heheheh comey2 :)

    ReplyDelete
  4. amboii..jeless akak wehh!! dato' ct is still no 1 in my heart..chewahh!

    ReplyDelete
  5. Mentang-mentang bergambo dgn CT bukan main gedabak SK tepek ye:)

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FIESTA NANAS 60

Assalamualaikum... DIAM tak diam sudah hampir empat minggu cuti sekolah berlalu, kan. Tengok di laman sosial,  ramai kawan-kawan yang menga...