MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, October 10, 2013

CUPCAKE BATTER DISPENSER.. BESTNYA!!!

ASSALAMUALAIKUM...



SUDAH lama SK idamkan satu 'dispenser' seperti ini berada di ceruk dapur rumah SK.
Aik! Takkanlah SK letak di ceruk pulakkan.
Mestilah SK letak dekat tempat yang kalau orang datang rumah SK boleh nampak dan berkata, woOOOOWWWW!! 
Alaaa.. kita orang perempuan kan memang secara semulajadi sukakan gajet-gajet yang macam ni.. hihihi.
Orang lelaki pun mesti ramai yang suka.
Boleh juga hadiahkan untuk isteri atau makwe, ehemmmm!!
 

Amacam?
Tak terpikat ke??
Bayangkan, kerja-kerja dapur jadi lebih mudah.
Tak ada lagi huru-hara di dapur dengan tumpahan adunan atas meja dan dapur setiap kali kita menyenduk adunan ke dalam cawan kek atau muffin atau membuat lempeng atas kuali.
Jemput-jemput pun boleh tau! 
Anda hanya perlu menarik pemegang dan adunan akan meluncur dari paip yang berada di bawah 'Batter Dispenser' ini. 
Ia didatangkan dengan penutup yang boleh dikunci untuk menyimpan lebihan adunan.
 
Disebabkan produk ini masih baru di pasaran,
jadi proses pembelian dijangka sehingga 12 hari (hari bekerja).
Jadi, bagi sesiapa yang berminat, bolehlah email SK di : serikanditanahjauhar@gmail.com
atau kalau nak cepat berinteraksi dengan SK boleh
whatsapp SK di 012-7799705.


'Cupcake Batter Dispenser'
Material : Acrylic/ Plastik Bermutu Tinggi
Tinggi : 7-1/4 "tinggi
Diameter :  4-1/2
Kelebaran termasuk pemegang : 6-3/4 ".
Kapasiti : 4-cawan.
 
Harga : Semenanjung Malaysia - RM138
             Sabah/ Sarawak - RM141
 
Proses penghantaran : 12 hari bekerja.
 
Semua harga termasuk kos penghantaran.
 
Wassalam. 

2 comments:

  1. bagusnya dispencer tu..mudah kerja buat cupcakes..

    ReplyDelete
  2. bibik baru ni...uiii..best betul...ringan sikit kerja kat dapur

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FIESTA NANAS 60

Assalamualaikum... DIAM tak diam sudah hampir empat minggu cuti sekolah berlalu, kan. Tengok di laman sosial,  ramai kawan-kawan yang menga...