MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, November 20, 2013

MAKAN-MAKAN LAGI... TELUK BAHANG PULAK!

ASSALAMUALAIKUM...


ERRRR... belum habis cerita dari Penang lagi ke SK?? Hiks.. belumlah.. panjang ceritanya. Almaklumlah.. tiga hari dua malam punya cerita. Cuba kira kalau satu hari enam kali makan, kalau tiga hari? Kalau dua malam? Agagaga!!

Malam pertama di Batu Feringgi, ER mengajak kami makan 'seafood' di Teluk Bahang. Lalu meng'gps' lah macam biasa mencari lokasi. Tapi bila tiba di lokasi, alamak... macam tak percaya aje nak makan. Isk, cari lainlah. Jumpa tempat lain pun sama, sampai SK macam nak buat keputusan, makan tosei jer malam tu. Tapi ER kata, takpe, kita jalan lagi sampai depan. ER ni jenis macam kalau dia kata nak makan satu benda tu, memang tu jugaklah yang dia nak. Rela memandu berbatu-batu pun asalkan dapat makan benda yang dia hendak.. kadang geram tau.

Berkat kegigihan ER dan kesabaran SK, akhirnya dapatlah makan 'seafood' di Teluk Bahang :-))))))
Maka hati pun menjadi gembira dan riang. Kalau hati gembira dan riang makannya banyak ke sedikit kawan-kawan??? Baaaaaaaaanyakkkkkkkkkkkkkk!! Pandaiiiiiiiii :p

Hong Kong maliiiii...
Awas! Ini adegan semasa lapar

Burpppp!
Kesian ikan ni kena belasah..
tinggal tulang tak sampai sejengkal.. kekeke
Udang Butter Telur Masin.. makan tak toleh kiri kanan tau!
makan sayur jangan dilupa

sotong goreng tepung wajiblahhhh diratah-ratah

amboi.. amboi... sampai terjelir lidah tu Iman??
Sedap beno ke??
lap mulut lepas makan... hehehe
Alhamdulillah... syukurrrr nikmat

Lokasi Tidak Ditaja: Taitong Seafood Restaurant, Teluk Bahang











7 comments:

  1. Huarghhh.... tengoklah Er dah mendepang tangan kenyang betullah tu.
    Iman pipi gbus berlesung pipit - comel
    SK pulak dah siap-siaga dgn tissu lap-lap selepas makan nak touch-uplah ye:)

    ReplyDelete
  2. Adoi dahlah nengok gambar makanan waktu tgh ni sungguh lapar sangat ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurulhuda, mintak ampun kalau entry ini menambah rasa lapar yek, hehehe

      Delete
  3. Assalamualaikum..salam kunjung...aduhai...bile closeup gambar ikan dan sayur tu tetiba jer jadi lapar.saya follow yer.jika ada kesudian silakanlah intai2 ke blog saya...tkasih
    http://secuitrasaumiejazz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Guna hp apa agaknya gambar begitu cantik sekali?? jeles tauuu!

    Ehh ehh kita rasa kan, jamtangan awak sama ler dengan jamtangan kita.?

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

SALAM RAMADHAN & SELAMAT BERPUASA

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH... Dapat lagi bertemu Ramadhan kali ini. Ramadhan yang penuh keberkatan dan kemuliaan. Ramadhan ...