MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, December 11, 2013

KU INGIN TERBANG LEBIH TINGGI

ASSALAMUALAIKUM...


KALI ketiga SK terbang ke Bandung, Indonesia.
Amboiiiii, macam dah tak ada tempat lain nak tuju ya, SK??
Balik-balik ke Indonnnn jugak yang kau suka.
Apa nak dikata...
Niat di hati memang nak terbang lebih tinggi
tapi apakan daya rezeki SK telah ditentukan setakat ini.
Syukur dengan rezeki yang dikurniakan Ilahi.
Alhamdulillah... 


Sekembalinya dari Kota Bandung, malam itu SK keracunan makanan.
Tidak pasti sebabnya kerana kebetulan SK memenuhi jemputan kahwin sebaik sampai di Johor. Usus SK rasa seperti dibelit-belit dan dipintal-pintal.
Tegang satu badan dibuatnya. 
Akibat tidak lena tidur kerana asyik bangun muntah dan ke tandas, 
sepanjang malam SK mengingau yang SK masih berada di Bandung. 

"Dahlah tu shopping... jomlah balikkkk... sakit dah pinggang ni...."

"Dahlahhhh..."

"Jomlah balikkkkk..."

Hahahaha.. lawak betul!
Memang trauma dibuatnya melayankan kerenah ER ber'shopping'
Mengalahkan orang perempuan... huhuhuhu.  


Ini gambar sebelum naik kapalterbang.
Masih sihat walafiat dan tak sabar nak balik Johor.
Hujan emas di negeri orang katanya
dan hakikatnya dua malam berturut-turut kami bermandi hujan di Kota Bandung.
Kalau betul emas, tentu dah kaya-raya orang luar yang datang Bandung.
Haaa.. orang Bandung tak kayalah..
sebab hujan tempat dia..
hujan batu

Tak faham???

Buat-buat faham jerlahhh...
hehehe...

7 comments:

  1. sirap bandung.. mee bandung .. ada?

    merah jambu dan hijau turquoise adalah sangat padan!!

    ReplyDelete
  2. da penat masak kna lah jenjalan nyopink nyopink kan

    ReplyDelete

  3. assalam
    bestnya tgk org jalan2 cuti2 ni
    musim cuti ke Bandung ye he hee
    SIL pu baru blk dari sana, tp x enjoy katanya
    entahlah lain kot
    tp kalu anak buah pula ke sana sb shopping barang2 mengandamnya he hee baju2 pengantin

    ReplyDelete
  4. Ramainye dh kesana..akk pun plan nk g jgk la..sk dh kurus la

    ReplyDelete
  5. Saya fahammmm, tapi saya nak kata baju akak cantiknya. Eh...bila belek2...akak dah makin kuruslah...Wahhh...saya jeles

    ReplyDelete
  6. best nye mkn angin ajer bukkk...:)

    ReplyDelete
  7. saya pun teringin nak kesana jugak tp tunggu la kalau ada rezeki.. next month dah book utk holiday tempat lain. mungkin hujung thn 2014 ke dapat ke bandung

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...