SENJAKALA

ASSALAMUALAIKUM...
 
LAGU : SENJAKALA
Nyanyian : Shidee
Lagu Asal : P Ramlee
 
SK suka sangat lagu ni.
Tak ada ceritapun di sebaliknya cuma jiwa Sk ni memang suka mendengar
melodi yang mendayu-dayu. Jiwangkannnn... huhuhu.
 
Semua gambar ini dirakamkan oleh adik Sk yang bekerja sebagai jurugambar. Biasa memang tugas dialah mengambil gambar bila kami berjalan kemudian kena whatsapp kat Sk.. hehehehe. Guna kamera dari phone jer kali ni. Okeylah tu... ada kenangan senja di Teluk Kumbar, Pulau Pinang.
 
Jom layannnnn...

Senjakala sudah tiba
Membawaku rasa duka
Dalam jiwa bergelora
Senjakala kau menjelma
Menghampiri waktu sunyi
Dalam hening tiada terperi
Ku teringat peristiwa
Kasih suci di sambar petir
Ingin aku merindui
Senjakala kau pergilah
Tinggalkan ku yang kecewa
Biar derita menanti ajal









1 comment:

  1. Dah lama tak dengar lagu ni... asalnya lagu P Ramlee

    ReplyDelete

Tak nak komen ? .
Urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :) ..