MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, April 15, 2014

FAREEDA OH! FAREEDA

ASSALAMUALAIKUM...

IKAN Fareeda nama di tanah Abu Dhabi.
Sk cilok mintak izin sahabat di sana untuk share gambarnya di Alam Sari.
Teringat pulak kisah tudung bawal dan ikan bawal.... errrrr.. tak mo cakap banyaklah, nanti tak pasal-pasal ajer.... huhuhuhu.


Errrr... ada siapa-siapa yang tahu apa nama ikan ni di Malaysia???
Goreng pun sodapppppp tuhhhh!!

10 comments:

  1. tudung bawal & tudung fareeda kena bayar royalti kat ikan2 ni.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikikikikiki... berapa keturunan nak kena bayau???

      Delete
  2. Salam Sari..ada gak ikan nama Fareeda yer..ingat tudung ngan kain jer (^_^)

    ReplyDelete
  3. Hehehehee . Dua2 tudung pon ada kaitan dgn ikan hehehe

    ReplyDelete
  4. Macam kenalll jer ikan tu. Tapi tak boleh recall plak sekarang. Kak..tu masak kari pun marbeles tu kak oiii...

    ReplyDelete
  5. Kesian depa curi nama ikan...

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...