MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, June 16, 2014

BISKUT KUKU HARIMAU... AUMMMM!!

ASSALAMUALAIKUM...

Biskut Kuku Harimau...bawah sekali
MOOD belum mari lagi nak mengetuk cerita cuti-cuti Malaysia kita. Entahlah ya dengan mood menulis ni, sekali datang boleh sampai tiga cerita. Kalau tak datang-datang nak karang seperenggan ayat pun macam tak menjadi. Asyik kena 'backspace' jer... huhuhu.

Ternganga sekejap mulut Sk bila diperkenalkan dengan Biskut Kuku Harimau ni.
Errrr.. bukan saja namanya menyeramkan malah penampilannya begitu mencurigakan. Rasa??? Tak berhenti menyuap. Macam ni hari-hari mauuuuuuuuu...


Sesiapa yang berminat untuk menjadikan Biskut Kuku Harimau ini sebagai kudapan selepas bersolat tarawikh atau penghias meja hidangan di hari raya boleh sahaja menghubungi Sk.
Tapi Johor Bahru sahajalah ya. Sk juga ingin membuka peluang kepada anda yang ingin menjadi ejen biskut Kuku Harimau ini. Pengangkutan tidak disediakan ya.. jadi anda bolehlah datang sendiri berjumpa dengan Sk untuk mengambil biskut tersebut bermula Ramadan nanti. Syarat-syarat untuk menjadi ejen boleh diketahui dengan menghantar email kepada Sk di :

serikanditanahjauhar@gmail.com

4 comments:

  1. wooww...biskut kuku harimau? pestime dengar..hehe

    ReplyDelete
  2. Hahaha.... sape bg nama tuu... rupa dia mcm biskut dam bila tun dh stress nk bentukkn petak2.. biasanyer mmg separuh adunan tun buat bulat camtu 😁

    ReplyDelete
  3. Msti sedap ni
    Biskut kuku harimau y dlm cup krtas tu ye

    ReplyDelete
  4. Yang mana satu biskut kuku harimau, kak?

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RETREAT DI MERSING - HARI PERTAMA

Assalamualaikum... APABILA diberitahu bahawa Sk akan dihantar mengikuti satu kursus di Mersing terus rasa senak perut  hati jadi li...