MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Sunday, June 15, 2014

KE MANAKAH MENGHILANG???

ASSALAMUALAIKUM...

MINGGU pertama cuti sekolah yang baru berlalu tu, Sk rasa.. haiiii.. macam dah lama jer budak-budak ni bercuti. Phewwww... bunyi macam ada sepuluh anak jerkan :p Ya, semua orang kepelikan bila cuti pertengahan tahun berlangsung lebih awal. Sk pun kurang periksa kenapa tapi ada seorang kenalan Sk bagitahu ini disebabkan cuti akhir tahun ini akan dipendekkan. Oh, ye ke... Sk memang tak sempat nak menyiasat tentang perkara ini.. urmmm.. sebenarnya malas, hehehehe.


Pejam celik pejam celik, semalam.. berakhirlah riang ria cuti sekolah bagi anak-anak kita yang bercuti hujung minggu setiap Jumaat dan Sabtu. Alhamdulillah, ada rezeki tahun ini setelah beberapa kali bermesyuarat tingkap akhirnya kami membuat keputusan untuk bercuti ke negeri Pantai Timur setelah balik-balik makan nasi kandar di Pulau Pinang, kali ni kita pekena nasi dagang dan mee celup pulak... memang terbaekkkkkk!!


Ini adalah kali kedua kami tinggal bermalam di Kota Bharu, Kelantan dan kalau nak tahu, Kelantan adalah antara destinasi yang paling Sk senangi setiap kali bercuti. Tapi kekangan jarak yang agak jauh membuatkan setiap kali hati ini tergerak untuk ke Kelantan namun ianya tidak berjaya direalisasikan. Ialah, kita ni bukan ada sedara-mara di sana.. kalau adapun bekas pakwe... errrrrr.... Walaupun kami ni jenis yang mudah bosan bila berada di sesuatu tempat tapi Kelantan bagaikan tidak habis diteroka. Dari segi tempatnya, tarikan pelancongnya, pantainya dan makanannya memang tidak puas dijelajah dalam masa yang singkat. Kalau boleh lain kali Sk nak berlama-lama di sini.. kena cari homestaylah nampaknya, hihihihi.


Dalam diam-diam rupanya barulah Sk sedar yang blog dah lama tak berupdate. Hari ini 15 Jun 2014 dan Sk cuma sempat mengetuk dua entry sahaja sepanjang Jun. Haishhhh... ada yang tanya, Sk sibuk jual mesin ke?? Hehehehehe.. macam jual mesin kat pasar malam pulak ya. Begitu sekali sibuknya. Sebenarnya tak ada apapun yang Sk sibukkan.. sibuk yang biasa tulah.. Terkejar jugaklah ke sana ke mari. Bila dah asyik terkejar tu maka badan penat otak pun letih. Tu yang bercinta sangat nak update blog sedangkan banyak sebenarnya yang Sk nak kongsikan dengan pembaca Alam Sari di Tanah Jauhar ini.


InsyaAllah.. jika eok-esok dilapangkan fikiran Sk ini, dapatlah Sk berkongsi kisah percutian Sk di Kelantan. Cerita masak, makan dan jalan-jalan yang anda nanti-nantikan. Errrr.. ada ke yang menanti??? Tungguuuuuuuuuuuu...

3 comments:

  1. dah bersawang ek blog ni . hehehe

    ReplyDelete
  2. Yeayyyyy......tak sabar nak baca... Seronok..seronok.... Sayalah tu yang asyik tunggu jer...hehehehe

    ReplyDelete
  3. Kita sama. Saya pun sangat suka Kelantan. Makan banyak, sedap dan murah sangat. Budaya Kelantan sangat unik. Saya plan Jun 04 haritu harus ke Kelantan, tapi kensel.. Wuaaaa!

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RETREAT DI MERSING - HARI PERTAMA

Assalamualaikum... APABILA diberitahu bahawa Sk akan dihantar mengikuti satu kursus di Mersing terus rasa senak perut  hati jadi li...