MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, June 24, 2014

MESIN BISKUT SAMPAN

ASSALAMUALAIKUM...

DAYUNG Sampan...
Dayung... dayung sampan... hihihi. Ni bukan sambungan cerita 'Naik sampan ke Munduk' ya. Ni Sk nak memperkenalkan gajet baru yang mana ramai yang bertanyakan kepada Sk dan yang membuat permintaan untuk menghasilkan mesin bagi biskut sampan. Errrr... tahu ke Biskut Sampan??

Duluuuuuukan, Sk ingat.. biskut sampan ni kuih raya orang kaya jer. Ye... setiap kali pergi beraya, biskut sampan ni selalu ada di rumah orang-orang yang agak berada. Selera orang ada-adalah gitu. Tapi.. zaman dah berubah kini pergi raya mana-mana pun selalu jer jumpa biskut sampan ni. Biskut sampan ni ada dua versi ya. Satu versi yang mana adunan diisi penuh-penuh dalam acuannya dan satu versi lagi yang mana adunan ditekan pada acuan (seperti membuat tart shell) untuk mendapatkan bentuk sampan sebelum diletak inti. Jadi mesin ini khas untuk mereka yang menghasilkan versi nombor dua tu. Taklah lenguh mengantuk lagi tekan biskut sampan sampai awal pagi.. hihi.


Mesin biskut sampan ini didatangkan dalam satu saiz sahaja ya seperti yang Sk tunjukkan dalam gambar di bawah. Dan mesin ini muat untuk dua acuan sekali tekan. Jadi, bagi pengusaha biskut sampan, apa tunggu lagi... jom whatsapp Sk di talian 0127799705 atau sms di talian 0127844524.


Nak tengok rupa biskut sampan boleh klik SINI

6 comments:

  1. kami adik beradik masa dulu-dulu selalu kena tolong tekan acuan perahu ni..
    dan isi intinya..
    [isi inti banyak2 .. cepat habis !! ]

    ReplyDelete
  2. Senang kn skrng...dlu2 jenuh nk tekan...

    ReplyDelete
  3. Sari ni macam2 mesin dia ada. Dolu2 penah wat biskut sampan ni. Skrg tk minat nk wat sbb jenuh nk mkn biskut ni padat dgn inti. Sikit inti tak sedqp lak he3...

    ReplyDelete
  4. Belum pernah buat biskut sampan, apa intinya eh? Jarang nmpk kalau beraya rumah jiran..
    Teruk betul kan..... Hidup separuh abad tak merasa biskut sampan.

    ReplyDelete
  5. SK ni mesin cheese tat ada sekarang mesin biskut sampan pulak ye..

    ReplyDelete
  6. biskut kegemaran sy....tiap2 thn hb dah order utk sy diam2 aje

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

INAYAH - AKU MAHU PULANG

Assalamualaikum... Alhamdulillah. Akhirnya, Telemovie INAYAH akan ditayangkan di Astro Citra pada hari Ahad,  22 Oktober 2017 jam 10 ma...