MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, September 8, 2014

BUNTAT DAN GAJAH

ASSALAMUALAIKUM...

SAMBIL melayan mata mengantuk... boleh tergelak baca post yang di'post' di mukabuku..

Kredit : Kak Norli Jamaludin

4 comments:

  1. sy dah baca dulu, sakit perut gelak
    kali ni baca pun gelak
    siap tolong baca kuat2 bg kawan2 dgr
    so dpt gelak berjemaah

    ReplyDelete
  2. Hahahahhaha...bijaknya buntat. Awat budak2 lain tak jawab yer...hahahahaha

    ReplyDelete
  3. Masa kakak memula dpt WA ini pun anak kakak punyalah gelihati jiddan bila baca:)
    Idea siapalah yg memulakannya.

    ReplyDelete
  4. cikgu letak jawatan kalau dapat murid macam buntat hahahaha

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FIESTA NANAS 60

Assalamualaikum... DIAM tak diam sudah hampir empat minggu cuti sekolah berlalu, kan. Tengok di laman sosial,  ramai kawan-kawan yang menga...