MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, September 3, 2014

TELUR MATA KERBAU

ASSALAMUALAIKUM...

GELAK guling-guling bila baca status seorang kawan di mukabuku. Kisah kawan beranak lima, tiga anaknya masih kecil.. dua darinya kembar seiras... Si kembar meminta mamanya menggoreng telur.. mama pun bertanya :

Mama: Telur dadar ke telur mata kerbau?

Lepas tu mama kena serang bertubi-tubi dengan soalan-soalan berkaitan telur dan kerbau

Soalan 1: Mama, telur ayam dengan telur kerbau mana lagi sedap mama?

Soalan2 : Mama, kerbau bertelur ke mama?

Soalan 3: Mama, anak kerbau keluar dari telur ni ke mama?

Soalan 4: Mama, kenapa kerbau tu beso telurnya kecik je mama?

Soalan 5: Mama, macam mana mama tahu yang ni telur ayam ke telur kerbau???

Kah kah kah!!!

Errrr.. tengok gambar ni kecur ailio
hehehehe
 

11 comments:

  1. saya pun panggil telur mata kerbau..

    cuma di sekarang ni ramai yang panggil telur mata .. telur mata lembu..
    pepandai je..

    ReplyDelete
  2. Telur mata jer lah...hehehehe, Nak senang, tanya nak omelette atau sunny side egg? Hehehehe

    ReplyDelete
  3. HAHAH, PENING MAMA DIA
    SY DULU X MAKAN TELUR MATA
    CM PELIK JE
    SY PILIH TELUR DADAR

    ReplyDelete
  4. saya pum konpiuus..telor mata kerbau ke lembu..penat ayam bertelur kerbau ngan lembu pulak dapat nama kan

    ReplyDelete
  5. hehe..saya panggil telur mata saje...

    ReplyDelete
  6. kak..dulu ms kecik2 pon sy selalu tanye soalan mcm tu gak kat mak sy.. hehe..maklumlah tak phm.. ingatkan mak goreng mata kerbau nk bg mkn hehe

    ReplyDelete
  7. he3....lawak je ....soalan dari anak2 yg bijak tu Yus....

    ReplyDelete
  8. Salam. Hee saya pun suka makan telur mata kerbau.

    ReplyDelete
  9. satu tajuk tapi boleh buat macam2 ayat tanya...keh,keh,keh

    ReplyDelete
  10. Hehehe... anak yang bijak akan banyak bertanya. Tapi itulah, kadang2 sampai tak terjawab dek ibubapa... :)

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

BORA OMBAK

Assalamualaikum... MAJLIS perkahwinan antara Ellyz dan Auzaie ini berlangsung di Bora Ombak,  Putrajaya pada 16 Julai lalu. Awal-awal lagi ...