MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, October 9, 2014

DEBAB

ASSALAMUALAIKUM...

TERASA betul tauuuuu...

p/s Iringkan kepala kalau anda tidak dapat membaca dengan betul

4 comments:

  1. jika cukup ketinggian tak debab haishhh hehe

    ReplyDelete
  2. hahahhaaaaaaaa!!
    perfect!!

    * perfect lah ssanggatt !! *

    ReplyDelete
  3. ni utk lelaki sekali ke? kalo gitu, perfect dah aku ni.

    ReplyDelete
  4. Ehhh...ini salah ni.....salah..salah.... (tak nak terima kenyataan)

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

KEK OH KEK!

Assalamualaikum... DAH sarapan ke tu? Sk ni dah dua hari berturut-turut sarapan dengan kek yang superrr duperrrr jelita. Meh tayang sikit...