MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, December 2, 2014

HOUSE OF MINI... CUPCAKES

ASSALAMUALAIKUM...


RINDUUUUU... rindu serindunya... untuk berblog. Malam ini rajin pulak mengetuk di pc Pak Inche kita.. ER. Malam ini juga SK bersiaran dari Pulau Pinang tau... kenapa Sk ada di sini.. macam mana Sk ada di sini.. macam biasalah.. bila dah balik ke kampung mertua singgah di Tanjung adalah wajib. Biasanya kami sengaja membawa bekalan baju lebih.. sebagai persediaan untuk bermalam di negeri pulau ini. Kali ini, kami balik ke kampung bukan saja-saja balik tetapi secara rasminya kami menerima menantu saudara yang kedua... ceritanya nanti Sk blog ya. La ni... sesi pemanasan... 'warming up' katanya... keh keh keh... Jadi dalam sehari dua ni.. anda cuci matalah ya. Kalau rajin entry seterusnya akan menyusul sehari dua. Kalau M besar juga ada.. anda tunggulah lagi seminggu dua... errrr... ada yang tunggu ka????


12 Gambar Cupcake yang tidak sanggup anda lihat. Kalau sanggup lihat.. risiko sila tanggung sendiri ya.... daaaaaaa...
















3 comments:

  1. SY SUKA TGK TP X SUKA MAKAN'
    SBB GIGI SENSITIF, HUHU

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. memang cantik giler mini cupcakes ni kan..nekcik tak miss bli mini donats tu...sbb cakes nekcik tak gemor

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

MAJLIS PERKAHWINAN ANAK SEPUPU

Assalamualaikum... AMBOIIIII..  dua kali dalam tempoh dua bulan Sk menghadiri majlis perkahwinan di Putrajaya & Cyberjaya. 16 Julai lep...