NUTELLA CHEESE TART

Seri Kandi Tanah Jauhar
7

Assalamualaikum...

DAH banyak kali Sk dapat permintaan untuk menjual Nutella Cheese Tart dan sebanyak itu jugalah terpaksa Sk tolak. Ialah, nutella bukannya murah. Sebotol kecil pun dah hampir mencecah RM20.. nanti kalau caj mahal rasa macam tak best pulak. Tapi, kalau dah tekak memang suka dan tak peduli tentang harga, kita tunaikan sahaja permintaan mereka. Lalu terhasillah Nutella Cheese Tart yang penuh dengan kasih sayang ni. Sk jual 25 biji sekotak dengan harga RM25. Kiranya sebiji RM1 laaa tapi tak bolehlah beli sebiji, hihi. InsyaAllah, Sk akan usahakan nanti dalam pek yang lebih kecil.


Macam mana, rasa terancam tak? Haha.. Sk masih setia dengan resepi-resepi tart Sk sebelum ini dan meletakkan nutella.. dah namanya nutella cheese tart kan.


Untuk deco Sk tunggu krim tu sejuk dulu barulah dipaipkan nutella. Memang best nutella ni dibandingkan dengan cheese tart coklat sebab nutellanya tetap lembut walaupun baru keluar dari peti sejuk. Patutlah harganya pun mahal..kan


Jom- jom.. Sk jual untuk pelanggan di Johor Bahru sahaja ya. 

Untuk tempahan boleh whatsapp atau sms 
Sk di 0127844524

Post a Comment

7Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Telan air laju2 tengok nutella cheese tart SK ni :)

    ReplyDelete
  2. wahhhh sedapnye akakkkkk... nanti nak beli time raya macam mn??

    ReplyDelete
  3. wah best lah Seri, akak macam nak tiru je lah eheheee

    ReplyDelete
  4. Sebab itulah rumah kakak tak pernah lepas dgn nutella ni SK
    Anak kakak biskut, roti, lempeng, roti canai dia bantai nutella tak sudah...

    ReplyDelete
  5. SK... sebenarnya plet kereta kakak pecah sikit tak cantik akak pergi kedai yg kalau nak ke airport bawah fly-over sebelah kiri tu. Murah tau buat kat sini. Lagipun dia kenal abang.

    ReplyDelete
  6. Salam kalau sy nk order bnyk ade discount x...😊😊😊

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!