MAKAN-MAKAN DI HATTEN HOTEL MELAKA - Alam Sari Di Tanah Jauhar

MAKAN-MAKAN DI HATTEN HOTEL MELAKA

Assalamualaikum...

SATU perkara yang paling best di Hatten ini selain dari lokasinya yang strategik yang menghubungkan tiga pusat beli belah adalah makan. Buffet sarapan paginya sangat sangat sangatlah berbaloi. Sk makan baaaaaanyak sangat. Tu pun ada jugak yang tak termakan. Tak laratttt.. huhu. Ooo.. makan banyak tu maknanya makan banyak benda. Ambil sikit-sikitlah jamah konon.. kononnnnn.. huwa huwa huwa.


Konon-konon jaga dietlah ni.. muahahha.


Ini foto hari pertama. Bihun goreng, ayam goreng rempah yang sedap sangat dan roti canai. Urmmm.. macam tak pernah makan roti canai.. hahah.


Esoknya.. 
ada maggi goreng bodo.. hahaha.. tapi berasa jugaklah. Ada sosej berperisa, hashbrown dan tauhu masak apa tah.


Green dumpling dan pau.


Urmmm.. makan roti canai lagi.


pertama kali Sk jumpa buffet sarapan yang ada Bihun Singapore.


Pastry.. suka sangat makan scone tu.


Nak minum kopi tapi dah tak keluar dari paip.. hehhe. Siapa suruh turun lambat???

Antara hidangan yang Sk tak ambil.. sebab tak tahu nak masuk celah mana.

Nasi lemak dan Rendang Ayam
Sayur lodeh.. tak tahu nak makan dengan apa.. tak ada pulak nasi impitnya
Bubur nasi
Bijiran
Pelbagai jenis lagi hidangan yang Sk tak kenal nama.. hahahha.

Alhamdulillah.. sedap semuanya.
Syukur rezeki kami hari ini.
Semoga Allah tetap limpahkan rezeki di hari-hari akan datang.

No comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih