MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, May 31, 2016

IKAN BAKAR ANJUNG BATU

Assalamualaikum...

BELUM habis agenda makan. Kali ini kami ke Medan Ikan Bakar di Anjung Batu. Ini memang tempat kegemaran ER dan Sk setiap kali hendak menikmati nasi lemak dan ikan bakar di Melaka. Tempat yang agak tenang jauh dari hiruk pikuk manusia. Tapi malam tu Anjung Batu meriah.. mungkin kerana hujung minggu dan cutu sekolah pula.


Kali ini ajak famili Angah join.
Ajak Along katanya ada hal pula.
semua memang tak dirancang langsung kebetulan Angah kata nak singgah kedai Encik Kamal kawannya tu.
tu yang Sk suruh tunggu di sana sebelum kami sama-sama bergerak ke Anjung Batu.


Kami ambil hidangan wajib sahaja.
ikan Jenahak bakar yang sangat besar.. 
jadi ambil dua ekor sahaja 
sebab dah tahu nanti tukang masak akan belah dua.

Ambil sotong dan kupang sambal yang jadi feberet budak-budak ni.
cuma Iman jer yang tak pandai makan kupang.


Tengah-tengah tunggu ikan
tiba sebuah bas rombongan pelajar dari mana tah.
terus meriah giler.


Ibu tak makan nasi
takut sakit perut katanya sebab jauh lagi perjalanan. Jadi ratah lauk je la.


Terima kasih Pak Inche yang sudi belanja.
Semoga Allah melimpahkan lagi sumber kewangan yang banyak dan rezeki yang mewah padamu.. Amiiinnn Ya Rabb.

Wassalam.

1 comment:

  1. Alhamdulillah... kenyanglah untuk sampai destinasi
    Cuma ibu lain pulak tak mahu kenyang kalau dlm perjalanan ye..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RETREAT DI MERSING - HARI PERTAMA

Assalamualaikum... APABILA diberitahu bahawa Sk akan dihantar mengikuti satu kursus di Mersing terus rasa senak perut  hati jadi li...