FREEZY LAYER CAKE

Seri Kandi Tanah Jauhar
0

Assalamualaikum...


PERTAMA kali rasa terus jatuh cinta. 
Bukan tak biasa makan kek lapis gulung tapi Benji Roll Cake keluaran MyTiff Bakers ni memang sedap.  Sk cuba semua perisa memang semuanya sedap kalau boleh nak beli semua,  hehehe.


Benji Roll Cake ini merupakan frozen layer cake atau kek lapis sejuk beku.  Tapi jangan risau walaupun ia frozen tapi boleh terus dimakan tanpa perlu diletakkan di suhu bilik dan ia tidak pula cair. 

Benji Roll Cake terdapat dalam tujuh perisa iaitu blueberry,  strawberry,  coklat,  chocoberry,  durian, benji dan neopolitan. 
Bagi anda yang berada di sekitar Johor Bahru dan Singapura sekarang ini Benji Roll Cake sedang membuat promosi di ruang legar Aeon Jusco Tebrau dengan harga istimewa.
Atau anda juga boleh menghubungi nombor berikut untuk tempahan dan pertanyaan. 

0163759996

Rugi tak rasa tau! 


Tags

Post a Comment

0Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!