MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, October 11, 2017

NASI BAMBOO RENDANGAN CHERRY

Assalamualaikum...

BURPPP! Alhamdulillah.. Baru lepas menikmati Nasi Bamboo Rendangan Cherry.
Macam nilah Sk kalau ditugaskan mengambil Iman balik dari sekolah.
Biasanya memang Encik Rizar yang ambil tapi disebabkan ER ada hal maka kenalah Sk yang mengambilnya. Ambil pula waktu makan tengahari di kala perut sedang lapar
maka kita tukar seleralah. Asyik makan di kantin kolej pun kadang-kadang jemu jugakkan.

Image may contain: food

Sebenarnya dah lama nak makan di sini lepas dikongsikan oleh Mama Maszull.
Warung ni pun tak jauh dari pejabat Sk tapi nak ke sini jem ya amat
tu yang malas nak keluar.
Masa Sk sampai ni waktu makan dah hampir tamat tapi dapatlah jugak merasa kambing dan ayam bakar yang masing-masing tinggal seketul.
Cicahannya sos black pepper dan sambal belacan yang rasanya tidaklah mengecewakan.
Lepas ni tak payah lagi nak berebut-rebut makan di Sg Klah sana
JB pun dah ada.. yey!!

3 comments:

  1. WUHUUUU...SEDAPNYA...HANTAR CHERAS PLEASEEE HIHI

    ReplyDelete
  2. Betul SK..
    Dah ada kat tmpt sendiri nasi bamboo ni ..
    Terjah ajer di JB tu..

    CH dulu mkn nasi bamboo kt sg klah tu..
    Singgah balik berubat tempohari..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FIESTA NANAS 60

Assalamualaikum... DIAM tak diam sudah hampir empat minggu cuti sekolah berlalu, kan. Tengok di laman sosial,  ramai kawan-kawan yang menga...