FAME.. SECRET OF STYLISH WOMEN

Seri Kandi Tanah Jauhar
5
Assalamualaikum...

MASALAH utama SK setiap kali pergi bercuti atau menjalani aktiviti lasak adalah untuk memastikan mekap kekal lama pada wajah. Mempunyai kulit jenis berminyak ni memang mekap cepat aje cair, kan. Tengok orang lain cantik aje berbedak muka kita pulak sekejap aje dah berkilat, hihihi.

Image may contain: makeup and outdoor

Kalau boleh bukan saja mekap tu tahan lama tapi kena cepat siap.  Biasa kalau nak ke mana-mana tu,  Encik Rizar akan suruh Sk bersiap dulu,  nanti bila dia nampak Sk dah capai tudung barulah dia bersiap, hehe.  
Kali ini Sk memilih BB Cushion dan Matte Lip Cream dari Fame Cosmetics. 
Suka BB Cushion ni, main dap dap dap jer dah siap.  Matte Lip Cream pun calit-calit jer dah rata. Sampai ER terkejut cepat pulak Sk bersiap, hahaha. 

Image may contain: 2 people
Eh,  mestilah kena cepat,  kan kita nak tengok Animal Show di Safari Bukit Gambang.  Malah macam-macam pertunjukan haiwan lagi tu menunggu. Guna mekap dari Fame barulah nampak stylish gitu. Itulah rahsianya kenapa kita selalu nampak vogue..  Kih kih kih.
Untuk lip cream, SK memilih warna ruby, macam purple gitu kalernya.

Jom,  dapatkan BB Cushion dan Matte Lip Cream Fame..  Secret Of Stylish Women. 
Selain tu ada banyak lagi produk kecantikan keluaran Fame. 
Check it out! 

Facebook : Fame Cosmetics
Instagram : FAME Cosmetics


Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. wowwww kerlasss posingg giteewww... rasanya kak seri memang sesuai pakai lipstick kaler purple..teringat lipstick kak seri masa di fashion show.hhehehhee...

    ReplyDelete
  2. Kita pun suka FAME ...
    Pakai lipstik lip matte tahan lama...

    Ain,.tengok le sapa tukang amik gambarnya hahahaha

    ReplyDelete
  3. Kaler ruby tu memang sesuai ngan kak seri yang vogue.. hihi..

    ReplyDelete
  4. nampak menawan sungguh warna tu kan

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!