MAKAN DI ATEH RESTAURANT

Seri Kandi Tanah Jauhar
4
Assalamualaikum...

BELUM hilang lagi rasa seronoknya cuti memasak.  Bangun pagi sarapan dah siap,  tengahari lauk pauk dah terhidang,  makan malam cuma tinggal mencedok dan menyuap.


Kisahnya masa balik dari Gambang tu,  Sk terus menghantar Encik Rizar yang bertugas sempena perlawanan bolasepak antara JDT dan Kedah di Stadium Larkin. Lepas tu masing-masing kata lapar maklumlah,  kali terakhir makan waktu tengahari jadi jomlah kita ke Restoran Ateh yang terletak di Taman U.  Alamat lupa,  tapi kalau nak datang sini,  cari jer Al-Ikhsan dia ada dekat-dekat situlah,  heheheh. 
Pilihan Sk,  mee goreng mamak. 
Tak tahu nak makan apa benarnya tapi jangan risau sebab di sini macam-macam ada. 

Ini kali kedua Sk ke sini dan sengaja bawa Azwa ke sini supaya boleh ikut selera masing-masing sama ada nak makan masakan western,  cina, local atau indo. Azwa tekak local malam tu pilih  Nasi Goreng Cendawan, hehehe. 
Iman kata,  harga nasi goreng cendawan lebih mahal dari Nasi Goreng Ayam.  Logik kot sebab dalam lauk cendawan ada letak ayam.


Pilihan Iman, Indo. . Hehehe.  Nasi Ayam Penyet. 
Macam biasa,  tempe bagi ke mak dia. 


Pin pin Pon pon namanya. 
Banana Split ni saja order buat geli-geli bak kata Sis Lin,  hahahha. 

Nanti kita cerita pasal makan lagi ya. 
Wassalam. 
Tags

Post a Comment

4Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. kisah pin pin pon pon masih lagi dalam ingatan untuk sis lin.hahahahhaaa...

    ReplyDelete
  2. Eh eh poki poki tu mengancam gileee...terjojol je kita tengokkk hahahaha

    ReplyDelete
  3. poki poki hahaha.. mee goreng mamak nampak sedap..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!